گروه تروریستی داعش با سوء استفاده از تصویر یک گلفروش در بازار انگلیس، در یک پیام تبلیغاتی عجیب خواستار مرگ به اصطلاح "کافران" شد.

 

عناصر این گروه تروریستی همچنین از حامیان خود درخواست کردند حملاتی علیه غربی ها انجام دهند. تروریستهای داعش هشدار دادند هیچ کس از این حملات جان سالم به در نخواهد برد؛ از مسافر داخل تاکسی گرفته تا پیرمردی که در صف خرید ساندویچ ایستاده است.

 

داعش در یک مطلب طولانی در نخستین شماره مجله "رومیا" که به زبان انگلیسی منتشر شده است، نوشت: "خون کافران حلال است و کشتن آنها نوعی عبادت محسوب می شود. حتی خون کافران گلفروش و عابران پیاده هم حلال است."

 

در این مطلب گروه تروریستی داعش، همچنین تصویر یک گلفروش در حالی که در یک بازار انگلیس لبخند زده است، دیده می شود.

 

نشریه میرور دریافت این گلفروش هیچ اطلاعی از اینکه چرا تصویر وی در مجله گروه تروریستی داعش منتشر شده است، ندارد.

 

به نظر می رسد گروه تروریستی داعش تصویر این گلفروش را از اینترنت بدست آورده و بدون کسب اجازه از صاحبش، آن را منتشر کرده است. 

 

مجله 38 صفحه ای داعش همچنین به "ابو منصور المهاجر،" عنصر کشته شده این گروه تروریستی پرداخته و مردم استرالیا را تشویق کرده است انتقام خون او را با انجام حملاتی در این کشور بگیرند.

 

در بخش دیگری از این مجله، فهرستی از 10 ویدئوی برتر داعش منتشر شده و مصاحبه ای طولانی با سرکرده "دفتر مرکزی بررسی شکایات" انجام شده است.

 

مجله داعش تاکنون به زبانهای مختلفی از جمله انگلیسی، روسی، پشتو، ترکی، فرانسوی، آلمانی و اویغور منتشر شده است.

 

سوء استفاده تبلیغاتی داعش از تصویر یک گلفروش انگلیسی+ عکس