ناکامی تروریست‎ها در حمله به ریف شمالی «درعا»

خبرگزاری سوری «سانا» گزارشی خلاصه‎وار درباره تحولات امروز(دوشنبه) مناطق مختلف سوریه اشاره کرده است که به شرح زیر است:

- یک غیرنظامی سوری و 17 نفر دیگر در حمله خمپاره ای عناصر تروریستی به مناطق العباره، حلب الجدیده و الحمدانیه در شهر حلب کشته شدند.

-عناصر تروریستی از روز گذشته عملیاتی علیه نیروهای ارتش سوریه در منطقه «تل قرین» در ریف شمال غربی درعا آغاز کردند که نام آن را «جنگ تا پیروزی» نامیدند، اما این عملیات با کشته شدن 23 تروریست به دست نیروهای ارتش سوریه، خنثی شد.

-ارتش سوریه حملات معکوس خود را برای بازپس گیری منطقه «تل الحمریه» در ریف شمالی قنیطره که تحت اشغال داعش قرار دارد، آغاز کرد که به دنبال آن تعدادی از عناصر تروریستی از جمله سه سرکرده آنها کشته و زخمی شدند.

-ارتش سوریه امروز همچنین تلاش داعش در نفوذ به مناطق حویجه صکر و شهرک صنعتی در شهر دیروالزور را خنثی کرد. همزمان نیروی هوایی ارتش سوریه با بمباران مواضع عناصر داعش در اطراف جبل ثرده در جنوب شرق شهر دیرالزور و منطقه الرشدیه در شمال غرب شهر، مانع پیشروی این گروه تروریستی تکفیری شده است.

-چندین خمپاره و راکت امروز به مناطق مسکونی در منطقه الزهراء در ریف شمالی حلب اصابت کرد. عناصر تروریستی از مناطق بیانون اقدام به شلیک خمپاره کردند.

-«شعبان حاج موسی» کودک 5 ساله سوری ساکن منطقه محاصره شده «الفوعه» در ریف شمالی ادلب نیز صبح امروز در حمله خمپاره ای عناصر مسلح به الفوعه و کفریا کشته شد.