تهدید نتانیاهو به موشکباران غزه

کانال اول تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که اعضای کابینه امنیتی این رژیم از مناطق حومه نوار غزه بازدید کردند و این نخستین بازدید اعضای کابینه از این مناطق از زمان تشکیل کابینه نتانیاهوست.

در این بازدید، آویگدور لیبرمن وزیر جنگ، اییلت شکید وزیر دادگستری، موشی کحلون وزیر دارایی و نفتالی بنیت وزیر آموزش نتانیاهو را همراهی می کردند.

همچنین گادی ایزنکوت رئیس ستاد مشترک ارتش، ایال زامیر فرمانده منطقه جنوبی و نیز فرمانده گردان غزه در ارتش رژیم صهیونیستی حضور داشتند.

این هیئت نشستی را در مقر گردان غزه در النقب غربی برگزار کرد و پس از آن نقاط مرزی غزه بازدید و از تحولات این منطقه مطلع گشت.

تهدید نتانیاهو به موشکباران غزه

نتانیاهو در جریان این بازدید گفت: دو سال از پایان جنگ به نوار غزه گذشت و ما به دشمنانمان در غزه تاکید کردیم که قواعد بازی تغییر کرده است.

روزنامه صهیونیستی معاریو به نقل از نتانیاهو نوشت: کیبوتس های واقع در النقب به مدت طولانی شاهد حملات بود و ما آرامش را طی دو سال گذشته بازگرداندیم و این آرامش نتیجه جنگ اخیر علیه نوار غزه است و ما ضربه واقعا قوی به گروه های مسلح در غزه وارد آوردیم.

وی با اشاره به اینکه اوضاع خاورمیانه قابل پیش بینی نیست، تاکید کرد که ما هرگز ساکت و دست بسته نخواهیم ماند و هرگز شلیک یک موشک یا خمپاره از غزه و سوریه را نمی پذیریم.

نتانیاهو همچنین تصریح کرد: اگر کسی به فکر شلیک پراکنده موشک و یا خمپاره به سمت اسرائیل بیفتد در آن صورت با بارانی از موشک های ما مواجه می شود.