"دونالد ترامپ،" نامزد جمهوری خواه انتخابات آمریکا تهدید کرد از روزنامه "نیویورک تایمز" شکایت می کند. ترامپ شنبه شب در حساب توییتر خود نوشت: شاید وکلای من بخواهند بخاطر اهداف غیرمسئولانه "نیویورک تایمز" از این روزنامه شکایت کنند. من به آنها گفتم فعلا لازم نیست؛ اما آنها همچنان این روزنامه را زیر نظر دارند. این روزنامه واقعا منزجر کننده است.

 

این آخرین حمله نامزد جمهوری خواه انتخابات آمریکا به مطبوعات محسوب می شود.

 

تاکنون مشخص نشده است چه موضوعی در این روزنامه خشم ترامپ را بر انگیخته است. اما روزنامه نیویورک تایمز روز شنبه یک تحلیل دقیق از دونالد ترامپ در خصوص اینکه این نامزد جمهوری خواه چگونه با استفاده از حدود 900 میلیون دلار یارانه مالیات دهندگان در 4 دهه گذشته به ثروت خود دست یافته است، منتشر کرد.

 

همچنین "ملانیا ترامپ،" همسر دونالد ترامپ پیشتر از روزنامه دیلی میل بخاطر نشر اخبار دروغ شکایت کرده است. روزنامه دیلی میل چندی پیش مطلبی در خصوص همسر ترامپ منتشر کرد که در آن ادعا شده بود این زن 46 ساله زمانی که در دهه 1990 میلادی برای یک آژانس مد کار می کرده، برای همراهی مردان مشهور به کار گرفته می شده است.

 

دونالد ترامپ همچنین روزنامه هایی از جمله واشینگتن پست و پولیتیکو را در فهرست سیاه قرار داده است و به آنها اجازه تهیه گزارش از ستاد انتخاباتی اش را نمی دهد.