به گفته منابع محلی در موصل، عناصر گروه تروریستی تکفیری داعش پیرمردی ۷۰ ساله را که در عالم رویا، نابودی داعش را دیده بود، دستگیر کردند.

یک پیرمرد ۷۰ ساله عراقی که پیش از اشغال موصل به دست این گروه تروریستی، امامت جماعت مسجد مرکزی این شهر را بر عهده داشت، رویای نابودی داعش را دید.

وی در خواب مشاهده کرد که گروه تروریستی تکفیری داعش نابود شده و شهر موصل از دست این تروریست ها آزاد شده است.

امام جماعت مسجد مرکزی موصل، این رویای خود را به چند تن از نزدیکان خود تعریف کرد و این خبر به سرعت در میان شهروندان این شهر دهان به دهان شد.

سران گروه تروریستی تکفیری داعش که هیچ محدودیت عقلی و شرعی برای خود قایل نیستند، دستور دستگیری این پیرمرد عراقی را صادر کردند و عناصر این گروه تروریستی نیز با یورش به منزل وی، او را دستگیر و به زندان داعش در این شهر منتقل کردند.

شایان ذکر است پس از آزادسازی کامل شهر "فلوجه" و چند منطقه استراتژیک و کلیدی دیگر از اشغال تروریست های تکفیری، وزیر دفاع عراق از آمادگی نیروهای رزمی و دفاعی این کشور برای حمله و آزادسازی قریب الوقوع به شهر موصل خبر داد. اکنون نیز نیروهای سازمان بسیج مردمی (الحشد الشعبی)، ارتش و نیروهای پیشمرگه کُرد از قسمت های مختلف خود را به دومین شهر بزرگ عراق یعنی شهر موصل نزدیک کرده اند و مناطق اطراف این شهر را یکی پس از دیگری آزاد می نماید و به گفته مقامات بلند پایه عراقی، به زودی حملات همه جانبه و سنگین به مواضع تروریست ها در شهر موصل آغاز خواهد شد.