خشم بحرینی‌ها از مرثیه سرایی رژیم آل‌خلیفه برای شیمون پرز

 پیام توئیتری خالد بن احمد آل خلیفه وزیر خارجه بحرین در سوگ شیمون پرز رئیس سابق رژیم صهیونیستی، خشم بحرینی‌ها را بر انگیخت.

سید جمیل کاظم رئیس شورای جمعیت الوفاق در واکنش به این اقدام وزیر خارجه آل خلیفه تاکید کرد: ترحم بر جنایتکار جنگی و شتاب برای تسلیت گفتن و مشارکت در تشییع جنازه‌اش، خفت و خواری است که هدف از آن جلب دوستی دشمنان است.

وی افزود: تلاش برخی از مسئولان در جهان اسلام در راستای بخشیدن صبغه طایفه‌ای به درگیری با رژیم غاصب صهیونیستی هرگز موفق نخواهد شد.

ابراهیم شریف دبیرکل سابق جمعیت وعد بحرین نیز در واکنش به این اقدام آل خلیفه گفت: کسانی که به دنبال عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی هستند، برای مرثیه‌سرایی برای قاتل اشغالگر که یکی از بنیانگذاران رژیم صهیونیستی به شمار می رود با هم مسابقه می دهند و او را مرد صلح می‌دانند.

این اقدام وزیر خارجه رژیم بحرین، خشم کاربران شبکه های اجتماعی در این کشور را نیز بر انگیخت. این کاربران گفتند تسلیت خالد بن احمد آل خلیفه برای مرگ پرز، رابطه رژیم آل خلیفه با رژیم صهیونیستی را ثابت می کند. رابطه‌ای که حمد عیسی در اظهارات خود از آن پرده برداشت. سایر مقامات این رژیم نیز ضمن تاکید بر این روابط، اعلام کردند که تل آویو از رژیم‌های عربی معتدل در خلیج فارس از جمله عربستان و بحرین در مقابله با خطر ایران حمایت می کند.

خالد بن احمد آل خلیفه وزیر خارجه بحرین، صبح امروز پنجشنبه مرگ شیمون پرز رئیس‌ سابق رژیم صهیونیستی را تسلیت گفت.

وی در پیامی توئیتری نوشت: آسوده بخواب شیمون پرز، مرد جنگ و مرد صلحی که تحقق آن در خاورمیانه، همچنان دور از دسترس است.

پیش از این محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین دیروز (چهارشنبه) با ارسال پیامی به خانواده شیمون پرز رئیس سابق رژیم صهیونیستی، مرگ او را تسلیت گفت.

شیمون پرز رئیس سابق رژیم صهیونیستی بامداد چهارشنبه در سن 93 سالگی و پس از دو هفته بستری در بیمارستان به‌خاطر سکته مغزی و خونریزی داخلی، مُرد.