ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در ادامه عملیات نظامی با هدف متوقف ساختن تجاوز عربستان، پایگاه نظامی الدخان و مرکز تجمع ارتش سعودی در پادگان العین الحاره و دو پایگاه القرن و الکرس در جیزان را هدف حملات توپخانه‌ای خود قرار دادند.

ارتش و کمیته‌های مردمی یمن همچنین مراکز تجمع ارتش سعودی در روستای الراحه و روستای الخوب را با موشک الصرخه 3 که ساخت داخل است، هدف قرار دادند.

یگان موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن با موشکهای کاتیوشا، پایگاه المزبرات و السودانیه در الخوبه و مرکز تجمع عربستان در پایگاه بوابه تنصاب و پایگاه الغاویه در منطقه جیزان را در هم کوبید.

کمیته‌های مردمی یمن نیز موفق شدند یک خودروی نظامی مزدوران عربستان را در منطقه حریب نهم منهدم کنند.

نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن همچنین حمله ائتلاف متجاوز سعودی به سمت سواحل میدی را دفع کردند و تعدادی از مزدوران کشته و یا زخمی  شدند.

یگان توپخانه‌ای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن مرکز تجمع مزدوران عربستان در دو منطقه الخلیفین و العقبه را گلوله باران کرد.

ارتش و کمیته‌های مردمی یمن همچنین با موشک زلزال 2 و موشکهای الکاتیوشا مراکز تجمع مزدوران در بخش عسیلان را در هم کوبیدند.

ائتلاف متجاوز سعودی 6 بار منطقه آل الزماح و شهر باقم در صعده را بمباران کرد.

جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی همچنین به طور اشتباهی مرکز تجمع مزدوران در میدی را هدف قرار دادند که شماری از آنها کشته شدند.

یک منبع امنیتی تاکید کرد که جنگنده های ائتلاف متجاوز سعودی 61 بار استانهای مختلف یمن را بمباران کردند که در پی این حملات 6 شهروند یمنی به شهادت رسیده و 3 نفر نیز زخمی شدند. در پی این حملات همچنین خسارات شدیدی به منازل و مزارع شهروندان وارد شد.

این منبع گفت که استان صعده بیشترین سهم در حملات سعودی را به خود اختصاص داد و جنگنده های ائتلاف متجاوز سعودی بیش از 28 بار بخشهای مختلف این استان شمالی یمن را بمباران کردند. در پی این حملات شماری از شهروندان یمنی به شهادت رسیده و یا زخمی شدند.

بعد از شکست مذاکرات اخیر گروه‌های یمنی در کویت، ائتلاف متجاوز سعودی حملات خود را به پایتخت و نوار مرزی یمن شدت بخشیده است. تعداد حملات این ائتلاف به مناطق مسکونی یمن در برخی از روزها به بیش از یکصد حمله می رسد و این در حالی است که اوضاع انسانی به دلیل ادامه تحریم هوایی و دریایی و مشکل بودن ورود کالا و دارو به این کشور بدتر شده است.

عربستان سعودی ضمن ائتلاف با برخی کشورهای عربی منطقه از ششم فروردین 94 حملات گسترده علیه یمن را کلید زد تا از این طریق بتواند «عبدربه منصور هادی» رئیس جمهوری مستعفی و فراری یمن را به قدرت بازگرداند.

سازمان ملل متحد در جدیدترین گزارش خود اعلام کرده است که تجاوز عربستان سعودی به یمن منجر به جان باختی 10 هزار یمنی و آواره شدن سه میلیون نفر شده است. همچنین حدود 200 هزار نفر به دنبال یافتن پناهگاهی به خارج از این کشور مهاجرت کرده‌اند.