سوالات مصاحبه زنده کلینتون از پیش در اختیار وی قرار گرفته بود

 پایگاه اینترنتی نشریه هیل در گزارشی به قلم "جو کانچا" نوشت: "استیو هاروی،" کمدین و مجری برنامه‌های تلویزیونی، 17 فوریه (28 بهمن 94) مصاحبه‌ای با "هیلاری کلینتون،" نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، انجام داد که نقش مهمی در انتخاب وی به عنوان نامزد نهایی حزب دموکرات ایفا کرد. پایگاه خبری واشینگتن فری بیکن به مدارکی دست یافته است که نشان می‌دهد "استیو هاروی" و کمپین انتخاباتی کلینتون برای تنظیم سوالات با یکدیگر همکاری نزدیک داشتند. کلینتون از یک هفته پیش از انجام این مصاحبه سوالات را در اختیار داشته است و می‌دانست قرار است حول چه محورهایی مورد سوال قرار بگیرد.

 

هیل: سوالات مصاحبه زنده کلینتون از پیش در اختیار وی قرار گرفته بود+ تصاویر

 

دو نفر از کارکنان کمپین انتخاباتی کلینتون یک هفته قبل از انجام مصاحبه برای وی نوشتند: استیو به عنوان میزبانی شناخته می‌شود که از راه خودش کاری می‌کند مهمانان احساس راحتی کنند. ما از نزدیک با تولیدکنندگان و طراحان سوال این برنامه هماهنگ شده‌ایم و چارچوب اصلی مصاحبه را دریافت کرده‌ایم.

 

هیل: سوالات مصاحبه زنده کلینتون از پیش در اختیار وی قرار گرفته بود+ تصاویر

 

"کارن فینی،" سخنگوی کمپین انتخاباتی کلینتون با ارسال نامه‌ای غیررسمی به برنامه "ام اس ان‌بی‌سی" و "بتسایدا آلکانتارا،" مسئول بخش ارتباطات این برنامه، هماهنگی‌های لازم را درباره سوالاتی که قرار بود از کلینتون پرسیده شود با مدیران برنامه به عمل آورد.

 

سوالات شامل مسائلی مانند نوه کلینتون، علائق وزیر خارجه پیشین آمریکا به پیتزا و عقیده او درباره حمایت از حمل سلاح گرم می‌شدند. در ادامه یادداشت آمده است: لطفا قید بفرمایید فضای مصاحبه به طور کلی آرام باشد و سوالات چالشی مطرح نشود. استیو درباره هر سوال به جزئیات نپردازد. 

 

هیل: سوالات مصاحبه زنده کلینتون از پیش در اختیار وی قرار گرفته بود+ تصاویر

 

کمپین انتخاباتی کلینتون و تولیدکنندگان مصاحبه استیو هاروی حتی بر سر این موضوع که کدام بخش از زندگینامه کلینتون مورد پرسش قرار بگیرد و چگونه درباره آن دوره از زندگی وی صحبت شود نیز از پیش توافق کرده بودند.

 

در نامه ارسال شده برای این برنامه آمده بود: استیو درباره بخش‌هایی از زندگی کلینتون صحبت کند که عکس‌هایش را در اختیار شما قرار می‌دهیم. با نشان دادن عکس‌ها بر روی صفحه تلویزیون خاطراتی برای کلینتون زنده خواهد شد.

 

در جریان مصاحبه، استیو هاروی عکسی از 12 سالگی کلینتون را به نمایش گذاشت و کلینتون در حالیکه تظاهر می‌کرد بسیار شگفت‌زده شده است گفت: اوه پسر! این عکس را از کجا گیر آوردی!

 

فقط یک هفته از انجام این مصاحبه می‌گذشت که کلینتون به عنوان نامزد نهایی حزب دموکرات معرفی شد.