افشاگری ترامپ از فساد جنسی همسر هیلاری

 «دونالد ترامپ»، نامزد حزب جمهوری‌خواه در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا بامداد دوشنبه، ساعاتی قبل از آغاز مناظره‌اش با هیلاری کلینتون، نامزد حزب رقیب دموکرات، ویدئویی در پاسخ به واکنش‌های گسترده به اظهارات رکیکش درباره زنان منتشر کرد.

در این ویدئو که در هتل تاریخی «واترگیت» ضبط شده، سه زن که می‌گویند قربانیان تجاوز جنسی بیل کلینتون هستند به رأی‌دهندگان درباره دیدگاه‌های «هیلاری کلینتون» درباره زنان هشدار می‌دهند.  

این سه زن که خود را «جانیتا برودریک»، «کاتلین ویلی» و «پائولا جونز» معرفی می‌کنند، هراس خود را از «هیلاری کلینتون» ابراز کرده و به رأی‌دهندگان درباره حمایت از او در انتخابات هشدار می‌دهند.

 ترامپ، نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا ساعتی قبل از برگزاری دومین مناظره با هیلاری کلینتون با این سه زن و یک زن دیگر که می‌گویند قربانی جرائم جنسی بیل کلینتون بوده‌اند، نشست خبری برگزار کرد.

رسانه دولتی بی‌بی‌سی زن‌هایی که در ویدئوی ترامپ حاضر شده‌اند را معرفی کرده است. 

«کاتلین ویلی» که از مشاوران سابق کاخ سفید بود از بیل کلینتون به اتهام اینکه در سال 1993 به وی تجاوز کرده شکایت کرده است.  

«جانیتا برودریک» هم مدعی شده که بیل کلینتون در سال 1978 به او تجاوز کرده بود. به نوشته بی‌بی‌سی «او قبلا در جریان استیضاح کلینتون در سال 1999 این مورد را مطرح کرده بود. آقای کلینتون قبلا این اتهام را از طریق وکیلش تکذیب کرده بود و هیچ اتهامی متوجه او نشد. خانم برودریک مدعی است که هیلاری کلینتون از او در جریان یک گردهمایی سیاسی از او به خاطر سکوتش تشکر کرده است.»

«پائولا جونز» یکی دیگر از زنانی که با ترامپ در نشست خبری حاضر شد کارمند سابق ادارات دولتی «آرکانزا» بوده است. او نیز سال 1994 از بیل کلینتون به خاطر آزار و اذیت جنسی شکایت کرده است. کلینتون بدون آن که به این کار اعتراف کند، شکایت را با پرداخت 850 هزار دلار مختومه کرد.