آمریکا به شهروندانش در ترکیه هشدار داد
با توجه به احتمال وقوع حملات تروریستی توسط گروههای افراطی علیه شهروندان آمریکایی و سایر اتباع خارجی در استانبول سرکنسولگری آمریکا در استانبول به شهروندان آمریکایی که در این شهر بسر می برند هشدار داد. 
 
 
پایگاه اینترنتی سرکنسولگری آمریکا در استانبول نوشت، سرکنسولگری آمریکا در استانبول به شهروندان آمریکایی اعلام می کند که گروههای افراطی (تروریستی) در حال ادامه اقدامات خشونت آمیز خود برای حمله به شهروندان آمریکایی و سایر اتباع خارجی هستند. 
 
 
سرکنسولگری آمریکا در ادامه با هشدار به شهروندان آمریکایی نوشت: این حملات ممکن است از پیش طراحی شده باشند و با هشداری اندک یا بدون هیچ هشداری انجام پذیرند. این حملات  شامل حمله مسلحانه، تلاش برای آدم ربایی، بمب گذاری و دیگر اقدامات خشونت آمیز هستند.
 
 
 در ادامه سرکنسولگری آمریکا در استانبول افزود: سرکنسولگری آمریکا در استانبول به شهروندان آمریکایی که در استانبول ساکن هستند یا در حال دیدار از این شهر هستند اعلام می کند که در صورت رفتن به مناطقی که اتباع غربی زیاد به آن مناطق می روند یا (اتباع غربی) در آن مناطق سکونت دارند موارد امنیت شخصی خود را بررسی و به روز کنند. همچنین شهروندان آمریکایی باید در مناطقی که برای عموم مردم به سهولت قابل دسترسی است بیشتر مراقب باشند.