هشدار حامیان ترامپ درباره وقوع انقلاب

به نقل از روزنامه نیویورک تایمز، تازه ترین گمانه زنی ها و نظرسنجی ها حاکی از شکست احتمالی دونالد ترامپ نامزد جمهوریخواه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا است. این مساله بیش از پیش حامیان وی را نسبت به اتفاقاتی که پس از پیروزی هیلاری کلینتون به وقوع خواهد پیوست، نگران کرده است.

برخی طرفداران ترامپ دچار یاس و سرخوردگی شده اند و برخی دیگر نیز نگران آن هستند که در صورت پیروزی کلینتون، آمریکا با درگیری های خشونت آمیز و در نهایت انقلاب روبرو خواهد شد.

یک شهروند 25 ساله آمریکایی در این باره تاکید کرد: اگر ترامپ در انتخابات در برابر کلینتون شکست بخورد، این مساله در نهایت منجر به جنگ انقلابی دیگری خواهد شد. مردم در مراکز ایالت ها تظاهرات خواهند کرد.

ترامپ بارها نسبت به احتمال تقلب در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا هشدار داده و اعلام کرده است که در صورتی که در انتخابات به پیروزی نرسد، نتایج را قبول نخواهد کرد و این مساله را از طریق قانونی و حقوقی به چالش خواهد کشید.

یک شهروند 75 ساله آمریکایی نیز در این باره تاکید کرد: من نگران این هستم که در صورت پیروزی کلینتون، کشور با هرج و مرج و آشوب روبرو شود. من کشور را تا این حد دچار تفرقه و اختلاف ندیده ام. کمپین کلینتون اعلام کرده است که با یکدیگر و در کنار هم قوی تر خواهیم بود ولی امروز شاهد چنین اتحادی نیستیم. من منتظر وقوع انقلاب دیگری در آمریکا هستم.

یک شهروند 69 ساله آمریکایی نیز ضمن ابراز نگرانی از تبعات پیروزی کلینتون در انتخابات، گفت: زندگی برای ما پیش از این نیز سخت و دشوار بوده و در صورت پیروزی کلینتون شرایط به مراتب بدتر و سخت تر خواهد شد.