دونالد ترامپ: کلینتون مجرم است

 دونالد ترامپ نامزد جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بار دیگر هیلاری کلینتون را به اقدام غیرقانونی در ارتباط با پرونده ایمیلها در زمان صدارت بر وزارت خارجه آمریکا متهم کرد و گفت: بررسی مجدد این پرونده خطر قانونی استفاده کلینتون از ایمیلهای شخصی را نشان خواهد داد. 

وی افزود: همانطور که روز گذشته شنیدید پلیس فدرال آمریکا قصد دارد با بررسی مجدد، رفتار مجرمانه و غیرقانونی کلینتون را مورد بررسی قرار دهد. 

وی با بیان اینکه هیچ کس غیر از خود هیلاری نمی‌تواند وی را سرزنش کند گفت: اقدام او مجرمامه، عمدی، هدفمند و آگاهانه بوده است. 

ترامپ با بیان اینکه کلینتون از یک سرور غیرقانونی برای اقدام مجرمانه خود استفاده کرده است ادامه داد؛ خیلی خوب میدانیم که اقدامات او امنیت ملی ما را در مخاطره قرار داده است.

اداره بازرسی و تحقیقات پلیس فدرال آمریکا روز جمعه اعلام کرد که پرونده ایمیل‌های هیلاری کلینتون را دوباره به جریان خواهد انداخت و آن را دوباره مورد تحقیق و بررسی قرار خواهد داد.

هیلاری کلینتون شب گذشته به هواداران خود در دیاتونا در فلوریدا گفت: اقدام اف بی آی چند روز مانده به شروع رای گیری نه تنها عجیب بلکه کاملا غیرمنتظره و نگران کننده است.

واشنگتن پست همچنین گزارش داد، برخلاف نظرسنجی‌ها که ترامپ را بازنده انتخابات اعلام کرده‌اند وی نسبت به پیروزی خود در دقایق آخر ابراز امیدواری کرد و گفت: تنها توضیح برای اقدام اف بی آی این است که باید خیلی خیلی دقیق جزئیات مربوط به پرونده ایمیل‌های کلینتون کشف و افشا شود.

دونالد ترامپ در ادامه حملات خود به کلینتون با بیان اینکه آیا تا به حال تراژدی به اندازه کلینتون داشته‌ایم؟ گفت: فساد هیلاری تباه کننده روح ملت ما است و باید متوقف شود. 

نامزد جمهوریخواه انتخابات 8 نوامبر آمریکا که در گولدن در ایالت کلرادو سخنرانی می‌کرد همچنین گفت که اکثریت خاموش آمریکا برگشته است و پیش بینی کرد که او پیروز انتخابات ریاست جمهوری خواهد بود.