واکنش نصرالله به اتهام جدید آمریکا به ایران

به گزارش انتخاب، دبيركل حزب الله لبنان در ديدار سالانه با شماري از مسؤولان و روحانيون كاروان هاي حج لبنان،ضمن اشاره به اتهام هاي دروغين واشنگتن عليه ايران افزود:اين اتهاماي دروغين هيچ ارزشي ندارد و بي تأثير است چراكه آمريكا مي خواهد زمان باقي ماندن خود در عراق را تمديد كند و البته به دليل ترس از تحقق نيافتن اين هدف ،در حال حاصر وضعيت بد و نگران كننده اي را سپري مي كند.

سید حسن نصرالله در ادامه این دیدار، ضمن تشویق حجاج به انجام درست مناسک حج مطابق با وضعیت حساس و سخت کنونی افزود: علت ناآرامی های مذهبی در بحرین، عربستان، یمن و سوریه، سیاست های دولت آمریکا است.

وی تصریح کرد: همه باید نسبت به ضوابط و ارزش های حج پایبند باشند و از هرگونه تشنجات و درگیری های لفظی پرهیز کرده و هیچ گونه فرصتی به دشمنان و کسانی که در کمین نشسته اند ندهند.

دبیر کل حزب الله تاکید کرد: همه باید با برخورد با این افراد خونسرد باشند تا هرگونه فرصتی را از کسانی که منتظر گرفتن ماهی از آب گل آلود فتنه هستند بگیرند.

سيد حسين نصرالله گفت:اميدواريم در خلال روزهاي آينده خبرهاي خوب و خوشي را بشنويم و معتقديم كه عربستان سعي مي كند تا مراسم حج امسال بدون هيچ گونه درگيري و مشكلات انجام شود.