رسانه ها تلاش می کنند که من در انتخابات پیروز نشوم

«دونالد ترامپ» نامزد جنجالی جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست‌جمهوری 2016 آمریکا اعلام کرد که رسانه‌ها تلاش می‌کنند تا مانع از پیروزی وی در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا شوند و از «هیلاری کلینتون» نامزد دموکرات‌ها حمایت می‌کنند.

وی ضمن انتقاد از عملکرد رسانه‌های آمریکا در جریان مبارزات انتخاباتی گفت: «هرگز تا این اندازه نادرستی و عدم صداقت وجود نداشته است».

ترامپ این ا ظهارات را در جدیدترین مبارزات انتخاباتی خود در «میامی» ایالت «فلوریدا» مطرح کرد و در حالی سخنرانی می‌کرد که کلاهی بر سر داشت که روی آن شعار انتخاباتی‌اش نوشته شده بود: «آمریکا را بار دیگر بزرگ و عالی می‌کنیم».

این نامزد جمهوری‌خواهان در خصوص «صداقت در روزنامه‌نگاری» گفت: «این افراد، ناراست‌ترین افرادی هستند که من هرگز قبلاً مشاهده نکرده بودم و با آنها وارد تعامل نشده بودم».

وی ادامه داد: «من پیش از این هرگز عدم صداقت و ناراستی اینچنینی که هم‌اکنون در انتخابات شاهد هستیم را ندیده بودم».

ترامپ سپس توضیح داد که خبرنگاران یک داستان بزرگ از او تهیه می‌کنند و سپس آن را تا حد امکان به یک داستان بد تبدیل می‌کنند.

وی معتقد است که یک توطئه‌ای برای ممانعت از ورود وی به کاخ سفید در حال پیشرفت است زیرا پوشش رسانه‌ها به نفع هیلاری کلینتون می‌باشد.

گردهمایی میامی، یکی از اولین سه گردهمایی بود که ترامپ روز چهارشنبه (دیروز) در فلوریدا برگزار کرد و در حالی برگزار شده است که جدیدترین نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که ترامپ با اختلاف یک درصد از کلینتون پیشی گرفته است و موفق شده است حمایت 46 درصد از رأی‌دهندگان احتمالی آمریکا را به دست آورد.