درصورتی که هیلاری در انتخابات پیروز شود آنها ساکت نخواهند ماند

یک گروه شبه‌نظامی در ایالت جورجیا تهدید کرد در صورت شکست دونالد ترامپ، نامزد حزب جمهوریخواه در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا، ناآرامی مدنی ایجاد می‌کند.

«کریس هیل» سخنگوی گروه شبه‌نظامی «نیروهای امنیتی ۳ درصد» گفت در صورتی که هیلاری کلینتون، نامزد دموکرات انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا، در انتخابات ۱۸ آبان ترامپ را شکست دهد، آنها ساکت نخواهند ماند.

وی گفت: این آخرین شانس برای نجات آمریکا از ویرانی است. متعجب هستم که چگونه توانستم در ۸ سال دوره ریاست‌جمهوری باراک اوباما دوام بیاورم، اما هیلاری نیز همان‌گونه خواهد بود.

هیل گفت در صورت تقلب و پیروزی کلینتون، این گروه برای محافظت از معترضان به سوی واشنگتن خواهد رفت.

وی افزود: من آنجا خواهم بود تا به مردم سرزمینم کمک کنم و از خلع سلاح شدن آن‌ها ممانعت به عمل آورم و مبارزه خواهم کرد و می‌کشم و ممکن است در این راه بمیرم.

این گروه شبه‌نظامی مستقر در ایالت جورجیا از چندی پیش آموزش‌های نظامی خود را با سلاح آغاز کرده‌است. اعضای این گروه یک منطقه آموزشی برای خود در جنگل ایجاد کرده‌اند تا بتوانند با شرایط پیچیدۀ احتمالی مقابله کنند.

سخنگوی گروه شبه‌نظامی گفت: ما درست مانند تفنگداران دریایی در حال آموزش برای این موضوع هستیم. ما به واقع قصد داریم سخت‌تر تلاش کنیم و توانمندی‌های عملیاتی خود را برای روزی که امیدواریم هرگز نیاید، افزایش دهیم.

کلینتون در فعالیت‌های انتخباتی‌اش بارها لابی سلاح در آمریکا را محکوم کرده و خواستار قوانین سخت کنترل سلاح شده‌است.

وی چندی پیش گفت سلاح‌های زیادی در این کشور در دست افرادی است که نباید به سلاح دسترسی داشته باشند.

این در حالی است که ترامپ معتقد است آمریکایی‌ها حق قانونی برای در اختیار داشتن و حمل سلاح دارند.

حمایت ترامپ از لابی اسلحه موجب شده‌است که وی حمایت این گروه‌های عمدتاً تأثیرگذار را به دست آورد.انجمن ملی سلاح، لابی قدرتمند سلاح در آمریکا، رسما از ترامپ حمایت کرده‌است.