واکنش ترامپ به حمایت خواننده‌های آمریکایی از کلینتون

 سه روز مانده تا روز اصلی رای گیری در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، نامزدهای دو حزب اصلی و حامیانشان برای جلب نظر رای دهندگان "مردد" در تلاش اند.

 

بر این اساس، یکی از ایالت های مورد بازدید هیلاری کلینتون در روز جمعه، اوهایو و شهر کلیولند بود. درحالی که بیانسه و جی زی (شان کوری کارتر)، در کنسرت حمایت از این کاندیدای دمکراتها، برنامه اجرا کردند.

 

یورو نیوز به نقل از هیلاری کلینتون نوشت: «می خواهم رییس جمهوری باشم که به همه در عینیت بخشیدن به ظرفیتی که پروردگار به آنها عطا کرده، کمک کنم. نمی توانم این وعده خود را عملی کنم مگر اینکه سه شنبه در مورد اینکه می خواهیم چه کشوری باشیم، تصمیم بگیریم. آیا دیدگاه تاریک و تفرقه افکن برای آینده مان را رد خواهیم کرد؟»

 

در سوی دیگر، دونالد ترامپ که جمعه شب پنسیلوانیا را برای ادامه کارزار خود انتخاب کرده بود با طعنه به هیلاری گفت: برای جذب شنونده، کنسرت و موسیقی راه نمی اندازد.

 

نامزد جمهوریخواهان در ادامه گفت: «شنیدم که می خواهیم برای این استادیوم آهنگ جدیدی ضبط کنیم ولی می بینید که من برای پر کردن جمعیت جی-لو و جی-زی را با خودم نیاورده ام. ولی این تنها راهی است که او (هیلاری) دور و برش را پر می کند. اما من خودم هستم، خودم و خودم که اینجا در مقابل شما ایستاده ام.»

 

باید تا روز سه شنبه منتظر ماند و دید آمریکایی های «مردد» چگونه از دل این کارزار، که بیش از هر چیز دیگر، حاوی سطحی بی سابقه از «خشونت کلامی» بوده، کاندیدای نهایی خود را بر می گزینند. طبق اکثر نظر سنجی ها، رقابت سخت و فشرده خواهد بود.