ترامپ رقیب انتخاباتی‌اش را «فاسد» خواند

 دونالد ترامپ، نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، با تاکید بر اینکه هیلاری کلینتون فاسدترین فردی است که تاکنون به دنبال کسب مقام ریاست جمهوری بوده، اظهار داشت: اگر او در این انتخابات پیروز شود بحران قانونی بی سابقه ای به وجود خواهد آمد. 

 

وی، که در جمع طرفدارن خود در ایالت کارولینای شمالی سخنرانی  می کرد، با بیان اینکه قصد دارد کاخ سفید را باز پس بگیرید اظهار داشت: تغییر واقعی در زمان من به سرعت و با لغو و جایگزینی قانون اوباما کر(قانون بیمه همگانی دولت اوباما) آغاز خواهد شد. 

 

نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا افزود کلینتون قصد دار هزینه های مربوط به اجرای این قانون را به دو برابر افزایش داده و آن را به واقع خیلی گرانتر کند. از این رو من از شما مردم کارولینای شمالی می خواهم با رای خود این قانون را نه تنها در این ایالت بلکه در کل آمریکا ملغی کنید.

 

ترامپ در ادامه با اشاره به اینکه تغییر واقعی به معنی بازگرداند راستگویی به دولت است، افزود: همان طوری که می دانید اف بی آی تحقیقات جنایی خود را درباره هیلاری کلینتون مجددا آغاز کرده است، این سازمان همچنین دور دوم تحقیقات جنایی خود را درباره فساد مالی کلینتون در مقام وزرات خارجه انجام داده است. اخیرا تائید شده که ماموران اف بی ای دریافته اند که 650 هزار ایمیل کلینتون حک شده است. البته این ایمیل‌ها هرگز به مقامات باز گردانده نشده و تنها کشف شده اند ،این ایمیل ها شامل ایمیل های جدیدی هستند که در گذشته هم به مقامات برگشت داده نشده اند که احتمالا حاوی اطلاعات بسیار طبقه بندی شده و دارای طبقه بندی در بالاترین سطح خود می باشند. 

 

وی افزود: با این حال گزارش ها نشان می دهد که رهبری سیاسی در وزارت دادگستری به سختی تلاش کرده و با تمامی توان خود سعی می کنند که از هیلاری کلینتون محافظت کنند.

 

نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در بخش دیگری از اظهارات خود گفت: هیلاری از یک سرور غیرقانونی برای ایمیل های خود استفاده کرده ، اقدامات غیر قانونی انجام داده و برخلاف قانون 33 هزار فقره از این ایمیل های خود را پس از دریافت احضاریه کنگره معدوم کرده است. وی 13 تلفن همراه را که بعضا با چکش از بین برده است.
  
ترامپ  در بخش دیگری از اظهارات خود با تاکید بر اینکه کلینتون فاسد ترین فردی است که تا کنون به دنبال  کسب مقام ریاست جمهوری بوده است، گفت: اگر او در این انتخابات پیروز شود بحران قانونی بی‌سابقه‌ای به وجود خواهد آمد، اگر او به دفتر ریاست جمهوری در کاخ سفید راه یابد خود و گروه های ذینفوذ کشور را به سرقت خواهند برد. 

 

وی با بیان اینکه ،خانواده کلینتون با ورود به سیاست ثروتمند شده‌اند، اضافه کرد: همانطوریکه هری ترومن، رئیس جمهور وقت آمریکا، گفته است شما نمی‌توانید در سیاست ثروتمند بشوید مگر اینکه فاسد باشید.

 

نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در ادامه گفت:  قرارداد من با رای‌دهندگان آمریکایی با طرحی شروع می شود که به پایان دادن فساد دولت و بازپس گرفتن کشور از دست گروه‌های ذینفوذ خواهد انجامید.