500 دروغ ترامپ در تبلیغات انتخاباتی+ عکس

"دنیل دِیل،" سردبیر تورنتو استار در دفتر واشینگتن فهرستی از دروغ‌هایی که "دونالد ترامپ،" نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، در کارزار انتخاباتی بیان کرده است را تهیه کرده است. 

 

دنیل دیل در روزهای پایانی تبلیغات انتخاباتی اقدام به انتشار 494 گفته و سخن اشتباه، دروغ و دور از حقیقت ترامپ در 20 دسته جداگانه کرده است. 

 

دسته‌بندی که بیشترین تعداد دروغ‌های ترامپ را به خود اختصاص داده است به اظهار نظر درمورد "سیاست‌های کلینتون" مربوط می‌شود. پس از آن "رسوایی کلینتون" و "نتایج نظرسنجی‌ها" دارای بیشترین تعداد سخنان ضد و نقیض ترامپ است.

 

برخی از دروغ‌های ترامپ نشات گرفته از برداشت اشتباه وی درباره موضوعی بوده است، برخی دیگر اطلاعات ناقص وی را نشان می‌دهد، برخی اظهارنظرات دیگر ترامپ نیز هیچ منبع و یا پایه و اساسی ندارند.

 

دنیل دیل درمورد دروغ‌پردازی‌های ترامپ گفت: او معمولا وقتی خطاب به گروه خاصی صحبت می‌کند به داستان‌پردازیی و بزرگ‌نمایی مبالغه‌آمیز می‌پردازد. در بسیاری از موارد سخنان دروغ ترامپ هیچ سود مشخصی برای او ندارد و نقشی در بالا بردن محبوبیت او ایفا نمی‌کند؛ اما اصولا ترامپ نمی‌تواند دست از داستان‌پردازی بردارد.

 

در میان نزدیک به 500 دروغ منتشر شده ترامپ موارد مضحک و خنده‌دار بسیاری نیز به چشم می‌خورد. اخیرا روزنامه نیویورک‌تایمز اقدام به انتشار 2 صفحه گزارش از توهین‌های ترامپ کرده بود. 

 

سردبیر روزنامه تورنتو استار دروغ‌های ترامپ را به نحوی حروف‌چینی کرده است که در نهایت تصویر چهره این نامزد جنجالی انتخابات بر روی نوشته‌ها دیده می‌شود. در کادر سیاه رنگی پایین این گزارش نوشته شده است: " 7 هفته تبلیغات ریاست جمهوری و بیش از 490 دروغ"

 

جمع‌آوری نزدیک به 500 دروغ ترامپ از سوی یک روزنامه کانادایی+ عکس