حساب توییتری ترامپ مسدود شد

 دونالد ترامپ نامزد ریاست جمهوری حزب جمهوری‌خواه در روزهای پایانی انتخابات با نظم و تمرکز بیشتری به فعالیت‌های انتخاباتی می‌پردازد و در حساب توییتری‌اش نیز که زمانی یکی از منابع اصلی خبرگزاری‌ها برای رصد فعالیت‌های انتخاباتی او بود،‌ دیگر خبری از اظهارات و موضع‌گیری‌های حاشیه‌ساز نیست. 

 

البته، نظم و تمرکز بیشتر ترامپ در این روزهای آخر و فاصله گرفتن او از حاشیه‌ها یک دلیل خوب دارد و آن اینکه حساب شخصی او در توییتر دیگر تحت کنترل خودش نیست! نیویورک تایمز روز گذشته در لابه‌لای اخبار انتخاباتی خود گزارش داد مشاوران ترامپ کنترل حساب توییتر او که از ابتدای رقابت‌های انتخاباتی از آن برای حمله به رقبا و منتقدانش استفاده می‌کرد را به دلیل بازخوردهای منفی آن از دستش خارج کرده‌اند. 

 

به نوشته نیویورک تایمز، نامزد جمهوری‌خواهان دیگر به حساب توییتری‌اش دسترسی مستقیم ندارد و تنها می‌تواند به مشاورانش بگوید که چه مطلبی را می‌خواهد توییت کند. با این حساب، ترامپ دیگر نمی‌تواند هر مطلبی که در هر ساعت از شبانه‌روز به ذهنش خطور کرد را در انتقاد از هیلاری کلینتون رقیب دموکرات خود یا هر فرد دیگری برای مخاطبانش ارسال کند.