به گزارش مهر به نقل از پایگاه القنات، سرلشکر "علی محسن الاحمر" فرمانده لشکر یکم زرهی مخالف رژیم یمن گفت : عبدالله صالح قصد دارد در نشستی با هم حزبی هایش، توطئه جدیدی علیه تظاهرات مسالمت آمیز طراحی کند.

وی افزود: از همه نیروهای مسلح می خواهیم که به مسئولیتهای خود در برابر ملت عمل کنند و به صفوف انقلابیون بپیوندند و سلاح خود را به سوی پدران، مادران و برادران خود نشانه نگیرند.

الاحمر از کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس، آمریکا و کشورهای اروپایی خواست که اقدامی فوری برای مقابله با بی مسئولیتی، قدرت طلبی و اقدامات ضد مردمی عبدالله صالح به عمل آورند، زیرا وی قصد دارد جنگ داخلی به راه اندازد و منطقه را وارد مرحله جدیدی از خشونتها کند.

خبر دیگر اینکه دیشب درگیری هایی در مناطق صوفان، الحصبه، عمران و خیابانهای الزراعه، هایل، الستین و الزبیری در پایتخت یمن رخ داد.

از سوی دیگر یک مسئول امنیتی یمنی از تصمیم عبدالله صالح برای سرکوب مخالفانش پیش از صدور هر قطعنامه ای از سوی شورای امنیت درباره یمن خبر داد.

این مسئول بیان کرد: عبدالله صالح در نشستی که یکشنبه گذشته با فرماندهان نظامی یمن داشته است راههای خارج کردن مناطق تحت کنترل مخالفان را بررسی کرده است.

مسئول فوق افزود: عبدالله صالح به اطلاع معاونانش رسانده است که بهترین تحرک پیش از هر تلاش بین المللی گزینه نظامی است.