بذر فتنه ٨٨ در آمریکا به بار نشست/سکوت معنادار اصلاح‌طلبان

گروه بین الملل- مقابل برج ترامپ...ساعتی پس از پایان انتخابات آمریکا...واشنگتن‌پست: گروه کوچکی از مخالفان مقابل برج ترامپ در واشنگتن دی‌سی تجمع کرده‌اند و با تکان دادن پلاکاردهایی فریاد می‌زنند: "ترامپ باید بره".

 

به گزارش افکارنیوز، بدون شک وقتی واشنگتن‌پست خبر بالا را مخابره می‌کرد اصلاً تصورش را هم نمی‌کرد که اراده خداوند بر آن قرارگرفته است تا آنچه یاران شیطان در کوی دانشگاه و فتنه ٨٨ به کمک یاران داخلی‌شان بر سر ایران اسلامی آوردند، بر سر خودشان نازل شود. اما دیری نگذشت که چنین شد و این اعتراضات به‌زعم واشنگتن‌پست کوچک، حداقل 30 شهر و ایالت آمریکا همچون بوستون، آریزونا، سیاتل، نیویورک، دالاس، سن خوزه و... را به آتش بکشد.

شورش‌های آمریکا باوجود تمام شباهت‌های نعل به نعلی که چه در شکل وقوع و چه در محتوا با فتنه ٨٨ دارد، یک تفاوت عمده نیز با آن دارد که به‌وضوح خودنمایی می‌کند:

در آمریکا حزب مغلوب باوجودآنکه اکثریت آرا را داشت، شکست را پذیرفت و تمام تلاش خود را کرد تا آتش آشوب‌ها را بخواباند و طرفداران خود را به پذیرش نتیجه انتخابات ترغیب کند. اما فتنه ٨٨ با اصرار حزب شکست‌خورده بر دروغ تقلب و تلاش برای کشاندن طرفدارانش به کف خیابان‌ها، تا می‌توانست سنگ تمام گذاشت که هرچه می‌تواند بر آتش تخریب‌ها بیفزاید و دراین‌بین، دشمنان خارجی را نیز به یاری خود طلبید.

 

فتنه آمریکا

همان کسانی که در فتنه ٨٨ طرز ساخت کوکتل‌مولوتف و شیوه‌های بهتر تخریب اموال عمومی را به آشوبگران ایرانی آموزش می‌دادند، اکنون در چرخشی آشکار، نحوه تن دادن به آرای اکثریت و شیوه‌های کنار آمدن با دموکراسی را آموزش می‌دهند و معترضین را آشوبگر و خرابکار می‌خوانند!

بی‌جهت نیست در این روزهای پرآشوب، روزنامه‌های اصلاح‌طلب در سکوتی مرگبار به سر می‌برند و با بستن چشمان خود به این واقعیت بزرگ، کلامی از آن نمی‌گویند. چه بگویند که هرچه بگویند، خود را مفتضح کرده‌اند!.

فتنه آمریکا

آنچه این روزها در آمریکا شاهدش هستیم مصداق عینی این وعده الهی است که:

إِنَّهُمْ یَکِیدُونَ کَیْدًا ﴿۱۵﴾ وَأَکِیدُ کَیْدًا ﴿۱۶﴾ فَمَهِّلِ الْکَافِرِینَ أَمْهِلْهُمْ رُوَیْدًا طارق/آیات ١٥ تا ١٧

آنان دست به نیرنگ می‌زنند و [من نیز] دست به نیرنگ می‌زنم. پس کافران را مهلت ده و کمى آنان را به حال خود واگذار

فتنه آمریکا

این آشوب‌ها درواقع سر باز کردن دمل چرکینی است که طی سالیان طولانی از ظلم نظام لیبرال سرمایه‌داری آمریکا بر فقرا و محرومین این کشور شکل گرفته است. اکثر آشوبها و شورش‌های کنونی نیز در مناطق محروم و جنوب شهر ایالت‌ها رخ می‌دهد. کم‌کم زمزمه استقلال‌طلبی ایالات آمریکا بلندتر از قبل به گوش می‌رسد و هر انسان ژرف‌اندیشی را بی‌اختیار به یاد تیتر روی جلد آن مجله آلمانی می‌اندازد که در روز انتخابات آمریکا نوشت: "و اینک آخرالزمان!".

فتنه آمریکا

نویسنده: مرتضی امامی پور