ایران تهدید است

«آویگدور لیبرمن» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی، در گفت‌وگو با روزنامه «جروزالم پست» اظهار داشت: «به واقعیت‌های سال جاری بنگرید. ایرانی‌ها تابستان امسال در رژه نظامی موشکی نمایش دادند که روی آن به عبری "محو اسرائیل از کره زمین" نوشته شده بود. سپس آن‌ها مسابقات نفی هولوکاست را با جایزه 50 هزار دلاری برپا کردند. گزارش وزارت خارجه آمریکا نیز تاکید دارد که ایران بزرگترین حامی تروریست در جهان است. این‌ها واقعیت‌هایی آشکار هستند. هفته‌ای نیست که مقام‌های ارشد ایران درباره خاتمه دادن به بقا صهیونیست و نابودی اسرائیل حرفی نزند.»

وی در ادامه گفت: «ایران کشوری با جاه طلبی‌های دیوانه است. ایران کشوری تجاوزگر، افراطگرا با سران متعصبی است که برای تمامی جهان تهدید هستند.»

لیبرمن در ادامه داد: «چندی قبل با هیئت آمریکایی دیدار کردم که به عربستان، مصر، رفته بودند و سپس به اسرائیل آمدند. آن‌ها می‌گفتند در جهان عرب هیچکس از اسرائیل حرفی نمی‌زند. پس اسرائیل و صهیونیست تهدید نیستند بلکه تنها ایران تهدید است.»

وی در بخشی دیگر درباره دخالت تل آویو در امور بین آمریکا و روسیه افزود : «اسرائیل به اندازه کافی مشکلات دارد و علاقه‌ای به ورود بین این دو غول ندارد.ما این قدرت را نیز نداریم و نباید هذیان گوییم. وقتی تقابل واشنگتن و روسیه تاثیری بر ما ندارد، ما نیز نباید وارد آن شویم.»