سونامی فساد جنسی در میان مقامات رژیم صهیونیستی

 رژیم صهیونیستی این روزها به‌شدت درگیر اخبار داغ مربوط به تحقیقات درباره تجاوزات جنسی و روابط نامشروع مسئولان فعلی و سابق این رژیم است.

رسانه های صهیونیستی در همین راستا از دست داشتن مسئول بلندپایه سابق دفتر بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در پرونده تجاوز جنسی در طول دوره تصدی یک منصب دولتی خطیر در دفتر نتانیاهو خبر می‌دهند که پلیس صهیونیستی وی را به خاطر همین پرونده در حبس و بازداشت خانگی قرار داده است.

پایگاه صهیونیستی "واللا" صبح روز پنجشنبه فاش کرد که اسناد و مدارکی علیه یک عضو کنونی کنست صهیونیستی جمع‌آوری شده است که نشان می‌دهد وی متهم به دست داشتن در برخی پرونده‌های تجاوز جنسی است.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، تعدادی از زنان صهیونیست در شهادت‌های خود اعلام کرده‌اند که این عضو کنست اقدامات زشتی اعم از تعرض تا تجاوز جنسی به آنها انجام داده است.

مطبوعات صهیونیستی اعلام کرده‌اند که این رسوایی‌های جنسی تنها به سیاستمداران این رژیم محدود نمی‌شود، بلکه مسئولان و فرماندهان نظامی ارتش صهیونیستی هم در این رسوایی‌های جنسی نقش دارند.

این منابع خاطر نشان کرده‌اند که ژنرال "اوفک بوخرس" نامزد سابق تصدی سمت ریاست دایره عملیات در ارتش که انتظار می‌رفت پس از آن به درجه تصدی سمت ریاست ستاد مشترک برسد، در پرونده‌های متعدد تجاوز جنسی به نظامیان زن تحت امر خود دست دارد.

این ژنرال ارتش صهیونیستی بر اساس معامله‌ای که میان وی و دادستانی نظامی صورت گرفت، به صراحت به دست داشتن خود در این پرونده‌های فساد اعتراف و به خاطر این کارهای خود معذرت‌خواهی کرد و در مقابل، درجه نظامی وی کاهش یافت. لازم به ذکر است که این فرد به دستور "گادی ایزنکوت" رئیس ستاد مشترک ارتش صهیونیستی از تشکیلات ارتش اخراج شد.

رسانه‌های صهیونیستی همچنین چند ماه قبل اعلام کردند که "اورون حزان" از نمایندگان کنونی حزب لیکود در کنست، قبل از ورود به کنست رئیس یک شبکه فروش زنان و مدیر یک کازینوی قمار بوده است و خود نیز معتاد به مواد مخدر است.

محمد ابو علان کارشناس مسائل صهیونیستی تاکید کرد که تجاوز و تعرض نوعی انحراف اخلاقی رایج در میان مسئولان سیاسی و نظامی رژیم صهیونیستی است که نشانه دوری از اخلاق انسانی و سیاسی است.

ابو علان در گفتگو با عربی 21 تصریح کرد که سیاستمداران صهیونیستی مرتکب جنایت‌های جنگی شده‌اند و نمی‌توان از آنها انتظار داشت که اخلاق انسانی داشته باشند و طبیعی است که رفتار اخلاقی آنها هم همانند رفتار نظامی شان باشد.

وی افزود اخلاق تفکیک‌پذیر نیست و سیاسی و اجتماعی فرقی با هم ندارد و وقتی یکی از آنها از بین برود، دیگر سیستم‌های اخلاقی هم از بین می‌روند.

این تحلیلگر مسائل صهیونیستی خاطر نشان کرد که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی خود در معرض مسائل متعدد فساد و تقلب قرار دارد و پس از افشای پرونده‌های متعدد روابط نامشروع وی در دهه 90 قرن گذشته، مجبور به معذرت خواهی در برابر رسانه‌های گروهی شد.

ابو علان تصریح کرد که سیستم نظامی و سیاسی رژیم صهیونیستی به معنای کامل کلمه فاسد هستند و شبهات زیادی درباره فساد اخلاقی و دیگر پرونده‌های فساد آنها وجود دارد.

"ینون میگل" عضو کنست صهیونیستی و از نمایندگان حزب خانه یهودی به خاطر ارتکاب تجاوز جنسی در زمان اشتغال به شغل روزنامه‌نگاری در پایگاه صهیونیستی "واللا" از نمایندگی در کنست استعفا داد.

حزب خانه یهودی از احزاب مذهبی و تندروی رژیم صهیونیستی به شمار می‌رود که اعضای آن چفیه مقدسی به نشانه رویکرد مذهبی خود بر دوش می‌اندازند.

"موشه کتساو" رئیس سابق رژیم صهیونیستی و ایهود اولمرت نخست‌وزیر سابق این رژیم به همراه "آوی درعی" همچنان به اتهام فساد در بازداشت به سر می‌برند.