ترامپ کمر به نابودی تمامی طرح‌های اوباما بسته است
"دونالد ترامپ"، رئیس جمهور منتخب آمریکا، کمر به نابودی تمامی طرح‌های ارائه شده از سوی "باراک اوباما"، رئیس جمهور این کشور، بسته است. انتخاب "اسکات پرویت"، دادستان کل اکلاهما، به عنوان رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست آمریکا را می‌توان تیر خلاص ترامپ به توافقنامه تغییرات آب و هوایی دانست.
 
"دونالد ترامپ" یک چهره شناخته شده در مخالفت با طرح تغییرات آب و هوایی را به عنوان رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست برگزید. "اسکات پرویت" از منتقدان سرسخت اوباما در امضای توافقنامه آب و هوایی پاریس بود. وی نیز مانند ترامپ هیچ اعتقادی به تغییرات آب و هوایی و گرم‌تر شدن کره زمین ندارد و حامی استفاده از سوخت‌های فسیلی در مصارف صنعتی و خانگی است.
 
با انتخاب "پرویت" دیگر نمی‌توان امیدوار بود آمریکا در دوران ریاست جمهوری دونالد ترامپ بر تعهدات مالی خود به سازمان ملل در ارتباط با تغییرات آب و هوایی پایبند باشد. 
 
"تراویس نیکولاس"، سخنگوی سازمان صلح سبز، با ابراز نگرانی درمورد انتخاب "پرویت" گفت وی آمریکا را در معرض تهدید جدی قرار می‌دهد.
 
نیکولاس در این باره اظهار داشت: "پرویت" موجب می‌شود آمریکا در عرصه رقابت انرژی‌های پاک قرن 21 از دیگر کشورهای جهان عقب بماند. با حضور "اسکات پرویت" در سازمان حفاظت از محیط زیست، مردم و منابع زیست محیطی به دست مردی خواهد افتاد که به هیچ موضوعی در این باره اهمیت نمی‌دهد.