پوتین حقیقی سال‌ها پیش کشته شده است!/ عکس

 پایگاه دیلی استار در مطلبی نوشت طبق برخی نظرها، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه سال 2014 طبق طرحی از سوی سیا و سازمان اطلاعات مخفی انگلیس ( ام آی 6) ترور و با فردی شبیه به وی جایگزین شده است.

 

روزنامه دیلی استار در ادامه می‌نویسد: افرادی که این نظریه را مطرح می‌کنند شواهدی نیز برای اثبات ادعایشان می آورند. آنها می گویند تغییراتی که در ظاهر رئیس جمهور روسیه پدیدار شده است و لکنت زبانی وی هنگامی که به آلمانی صحبت می کند و طلاق وی از همسرش، همگی نشان از این دارد که وی ولادیمیر پوتین حقیقی نیست.

 

دیلی استار: پوتین سالها پیش کشته شده است!+تصاویر

 

این روزنامه همچنین مدعی شده است: حامیان این نظریه معتقدند پوتین کنونی تحت کنترل دستگاه اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) است و پوتین واقعی سال 2014 در کاخ کرملین و پس از اعلان الحاق شبه جزیره کریمه به روسیه با سمّ به قتل رسیده است.

 

دیلی استار همچنین می نویسد: برخی دیگر معتقدند پوتین به وسیله یک کودتای مخفی در سال 2015 برکنار شده است. 

 

دیلی استار: پوتین سالها پیش کشته شده است!+تصاویر

 

این روزنامه همچنین می افزاید: پوتین سال 2014 بلافاصله پس از آن که برخی از مورخین از جمله پاتریک اسکریونر (Patrick Scrivener) اعلام کرد وی داخل کرملین کشته شده است، همسرش را طلاق داد.

 

این روزنامه به نقل از همسر پوتین که از وی جدا شده است نقل می کند که او سال 2015 در اظهاراتی عجیب به روزنامه ای آلمانی می گوید: متأسفانه همسرم مدتی طولانی است که فوت کرده است و من باید به این مسأله بطور علنی اعتراف کنم؛ چرا که من نمی توانم آنچه که به نیابت از او گفته می شود را درک کنم.

 

دیلی استار: پوتین سالها پیش کشته شده است!+تصاویر

 

اسکریونر همچنین می گوید: با وجود آنکه پوتین هنگامی که در مدرسه سنت پترزبورگ قادر به صحبت به آلمانی بود، اکنون قادر به صحبت به این زبان نیست.

 

همچنین یکی از خبرنگاران به نام "جیم استون" می گوید: تصاویر پوتین قبل  و بعد از پنهان شدنش در آن زمان کاملا تفاوت دارد . پوتین واقعی دارای سری گردتر، بینی حجیم تر، لبهایی پهن تر و دهانی بزرگتر است که یک فرورفتگی در گونه دارد.

 

دیلی استار همچنین می نویسد: پوتین در گذشته در پاسخ به این اتهامات گفته بود: زندگی بدون شایعات بی اساس خسته کننده است.

 

دیلی استار: پوتین سالها پیش کشته شده است!+تصاویر