حمایت انگلیس از استفاده آل‌سعود از تسلیحات نامتعارف در یمن

 دکتر "یوسف مجمل الحاضری" عضو کمیته ملی مستندسازی جنایت‌های اشغالگران و هماهنگی تلاش‌ها برای امدادرسانی" در یمن وضعیت جنگ علیه یمن را تشریح کرد و گفت: ملت یمن سال 2017 میلادی را همچون سال 2016  آغاز کردند و جنایت ها و اقدامات تجاوزکارانه دشمن همچنان ادامه دارد، در مقابل نیز مردم همچون گذشته از کشور خود دفاع می کنند و به لطف خدا در تمامی جبهه ها شاهد پیروزی نیروهایمان هستیم.

 

وی ادامه داد: دشمن همچنان پناهگاه ها، منازل مسکونی و تاسیسات خدماتی یمن را بدون لحظه ای توقف هدف قرار می دهد و محاصره هوایی، زمینی و دریایی را تا امروز ادامه داده است. آنان مانع از صادرات ثروتهای طبیعی یمن به خارج از کشور و وارد کردن مایحتاج مردم می شوند و این مسئله باعث به وجود آمدن مشکلات فراوانی شده است. یکی از اصلی ترین مشکلات موجود عدم توانایی دولت در پرداخت حقوق کارمندان است.

 

او همچنین گفت: دشمنان مانع از نشست و برخواست هواپیماهای غیرنظامی در فرودگاه صنعا می شود و این مسئله باعث شده است بیماران و زخمی ها امکان مداوا در کشورهای دیگر را نداشته باشند و دانشجویان و تجار نیز نتوانند به امور خود در خارج از کشور رسیدگی کنند.

 

دکتر یوسف الحاضری با اشاره به استفاده سعودی ها از بمب های خوشه ای و نامتعارف در بمباران مردم یمن در این خصوص گفت: اشغالگران همچنان ساکنان استانهای صعده و حجه را با بمب های نامتعارف بمباران می کنند. آنان با حمایت آشکار انگلیس و به طور گسترده در جبهه های مختلف همچون مناطق نجران، عسیر، جیزان، نهم، مارب، البقع و میدی از بمب های نامتعارف و غیرقانونی استفاده کرده و آشکارا به این اقدام خود افتخار می کنند.

 

وی تاکید کرد: در مقابل، یمنی ها با ایمان و اراده بالا و اندک سلاح هایی که در اختیار دارند موفق شدند در برابر دشمنان ایستادگی کنند، آنان علی رغم فقر مالی خود با پرداخت هرآنچه در توان دارند با بحران انتقال بانک مرکزی به "عدن" مقابله کردند. مردم با توزیع دارایی هایشان میان یکدیگر و به اشتراک گذاشتن آن بیش از چهار ماه است بحران ناتوانی دولت در پرداخت حقوق را تحمل کرده اند.

 

این فعال یمنی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: همه روزه تعداد بسیار زیادی از مردم به نیروهای یمنی در جبهه های جنگ می پیوندند و این مسئله بدون وقفه ادامه دارد. پیروزی های ما در مناطق مرزی گویای میزان اراده و رشادت مجاهدان است و آینده از آن ما خواهد بود.

 

دکتر یوسف الحاضری ادامه داد: گمان می کنم در سال 2017 شاهد محقق شدن خواسته های مردم یمن و سقوط اجتماعی و اقتصادی خاندان فراماسونری و صهیونیست آل سعود به واسطه جنگ علیه یمن باشیم. صبر و پایداری ملت یمن و به چالش کشیدن دشمن رویداد های سال 2017 را رقم خواهند زد.

 

وی در پایان گفت: می توان گفت عامل اصلی عدم پایان دادن به جنگ از سوی آل سعود پس از گذشت 650 روز و سرسختیشان در این زمینه شکست های پی درپی در میدان نبرد و صرف هزینه های سرسام آوری از یک سو و صبر ملت یمن از سوی دیگر است. آنچنان که تکبر و غرور فرعون باعث شد او با وجود دیدن معجزه ی الهی در شکافته شدن دریا به واسطه حضرت موسی (ع) اراده الهی را نادیده گرفته و به دنبال حضور موسی (ع) به داخل دریا رفته و غرق شود، به امید خدا آل سعود نیز در یمن غرق خواهند شد. باید تاکید کنم که سعودی ها به نیابت از آمریکایی ها در یمن می جنگند و واشنگتن تاکنون برای متوقف شدن جنگ چراغ سبز نداده است.