جوی خون در لیبی به راه میاندازم

به گزارش فارس به نقل از مفکرة الاسلام، سیف الاسلام قذافی فرزند دیکتاتور معدوم لیبی در پیام جدید خود تهدیدات شدیداللحنی علیه ناتو و نیروهای انقلابی لیبی مطرح کرده و گفت که جوی خون در لیبی به راه خواهد انداخت، او گفت که عزاداری برای پدر و برادرش را نیز تا پایان مأموریتش به تعویق خواهد انداخت، حتی اگر این روند ۵۰ سال طول بکشد.

سیف الاسلام قذافی که منابع اطلاعاتی اعلام کرده‌اند برای فرار از لیبی به مرزهای نیجریه رفته است، در پیامی به خبرگزاری seven days " " گفت: من به خانواده، ‌مادر و برادرانمان اطمینان می‌دهم که حالم خوب است و همان طور که می دانید هرگز به سفارشهای پدرم خیانت نکرده‌ام، چه برسد به اینکه وی مرده باشد و وصیت کرده باشد.

وی در این پیام افزود: برخی خیال می‌کنند که همه چیز به پایان رسیده است، اما حقیقت این است که همه چیز الان شروع شده، من به دفاع از لیبی و انتقام از دشمنان آن اعتقاد دارم و حتی اگر این عقیده را نیز نداشته باشم، باز هم روند حوادثبه طوری است که در این راه گام بر خواهم داشت. وی تهدید کرد که زندگی را برای انقلابیون به جهنم تبدیل می‌کند و مرگ را برای آنان رقم می‌زند.

وی با این ادعا که افراد زیادی هستند که در غم از دست دادن قذافی با وی شریک هستند، از آنها خواست تا برای انتقام از خون قذافی قیام کرده و شرافت از دست رفته! لیبی را به آن بازگردانند.

سیف الاسلام دومین فرزند معمر القذافی از همسر دوم وی است که بعد از قذافی قدرت زیادی در خانواده وی داشت و کارشناسان از وی به عنوان جانشین قذافی نام می‌بردند. وی در زمان آغاز انقلاب لیبی نیز تهدیدات شدید اللحنی را علیه انقلابیون و نیروهای ناتو مطرح کرده بود.

وی همچنین با این ادعا که قذافی در مقابل خواسته وی در تخریب چاههای نفت و فرودگاه‌ها مقاومت کرده بود، گفت که الان دیگر کسی نیست که در برابر این تصمیم‌های وی مقاومت کند و به مردم رحم کند! او تهدید کرد که این مراکز را به آتش خواهد کشید تا صفیه فرکش مادرش از دست وی راضی گردد و لبخند بزند!

این در حالی است که گزارشهای اطلاعاتی حاکی از آن است که سیفالاسلام به مرزهای لیبی با نیجریه رفته و خود را برای عبور از مرزها و رفتن به نیجریه آماده میکند، این گزارشها تاکید دارند که وی هنوز از مرز عبور نکرده است. گفته میشود عبدالله السنوسی رئیس دستگاه جاسوسی سابق لیبی با هم هستند.