پسر «نتانیاهو» هم بازجویی می‌شود

 «یائیر نتانیاهو» پسر «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در راستای تحقیقات پلیس این رژیم درباره فساد خانواده وی امروز سه‌شنبه بازجویی می‌شود.

روزنامه «هاآرتص» اعلام کرد محور این بازجویی احتمالا درباره دریافت هدایا ، امتیازات و اموالی است که وی از «جیمز پاکر» میلیاردر معروف استرالیایی دریافت کرده است.

بر اساس شهادت‌هایی که داده شده، یائیر در سال 2015 که پدرش برای سخنرانی در مجمع عمومی عازم نیوریوک شده ، با وی به نیویورک رفته و در یک هتل بسیار گرانقیمت ساکن شده‌اند؛ هتلی که تعدادی از اتاق‌های آن به صورت دائم در اجاره میلیاردر اسرائیلی ذکر شده است. هم‌چنین پائیر و دوستانش هم‌چنین سفرهایی تفریحی با هواپیمایی اختصاصی جیمز پاکر انجام داده است.

گزارشی که روزنامه «هاآرتص» حدود سه هفته پیش منتشر کرد نشان می‌داد ابعاد پرونده فساد مالی بنیامین نتانیاهونخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از آنچه پیشتر تصور می‌شد، گسترده‌تر است. بنا بر این گزارش نتانیاهو جمعا در دو پرونده درگیر است. یکی از این پرونده‌ها مربوط به دریافت هدایای گرانبها از افراد ثروتمند است و پرونده دوم اتهامات جدی‌تری را متوجه نتانیاهو کرده، اما هنوز هیچ جزئیاتی در مورد آن در اختیار افکار عمومی قرار نگرفته است.

نتانیاهو به خاطر این پرونده‌ها ، تا کنون چند بار بازجویی شده است.