دستپاچگی نتانیاهو برای عرض تبریک به ترامپ!+ عکس

"بنیامین نتانیاهو"، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، در یک پیام توییتری به شیوه‌ای که رسانه‌های صهیونیستی آن را "ناپخته و توام با دستپاچگی" توصیف کردند، ریاست جمهوری "دونالد ترامپ" را به وی تبریک گفت.

 

در ساعات برگزاری مراسم تحلیف دونالد ترامپ، نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی نیز به حال آماده‌باش درآمده بودند تا اگر رئیس جمهور آمریکا صحبتی درباره تغییر محل سفارت این کشور از تل‌آویو به قدس اشغالی مطرح کرد، آماده رویارویی با واکنش احتمالی فلسطینی‌ها باشند.

 

پایگاه صهیونیستی تایمز آو اسرائیل در این باره نوشت: مقامات اسرائیل در اظهار تبریک بابت آغاز ریاست جمهوری دونالد ترامپ عجله کردند و چند ساعت زودتر از برگزاری مراسم تحلیف، پیام تبریک بنیامین نتانیاهو بر روی حساب توییتر وی قابل مشاهده بود.

 

در متن تبریک نتانیاهو که پیش از آغار رسمی ریاست جمهوری ترامپ منتشر شده، آمده است: "به دوستم پرزیدنت ترامپ تبریک می‌گویم. امیدوارم با همکاری نزدیکتر در آینده، اتحاد میان اسرائیل و آمریکا را قوی‌تر از همیشه بکنیم."

 

دستپاچگی نتانیاهو برای عرض تبریک به ترامپ!+ عکس////////////////////////

 

پیش از این، نتانیاهو در پیامی فیس‌بوکی نوشته بود: دوست واقعی اسرائیل امروز وارد کاخ سفید می‌شود. پرزیدنت ترامپ، از شما برای حمایت صریح از اسرائیل تشکر می‌کنم. منتظریم که در بیت‌المقدس، پایتخت‌مان، از شما استقبال کنیم.

 

وی در این پیام اضافه کرد: بعد از قطعنامه شر‌م‌آور شورای امنیت، اسرائیل خواستار قوی‌تر شدن مهمترین هم‌پیمان خود است تا همراه با یکدیگر، فصلی جدید در شورای امنیت را آغاز کنیم.

 

علاوه بر نتانیاهو،‌ "نفتالی بنت"، رئیس حزب خانه یهود، نیز در پیامی صوتی به زبان انگلیسی آغاز دوران ریاست جمهوری ترامپ را به او تبریک گفت.

 

دیگر مقامات صهیونیست هم هر کدام پیام‌های تبریکی برای رئیس جمهور جدید آمریکا ارسال کردند.