سنت‌شکنی عجیب ترامپ، که ممکن است برایش گران تمام شود!/ عکس

گروه بین الملل_ شاید برایتان عجیب باشد اگر بگوییم هرکس در آمریکا رئیس‌جمهور شود، ٥٠ درصد مردم از او متنفر می‌شوند. این واقعیتی است که همه به آن اذعان دارند، اما نحوۀ رفع این مشکل از خود مشکل عجیب‌تر است!! شاید بگویید عدالت می‌تواند محبوبیت از دست رفته را به رئیس‌جمهور برگرداند؟ شاید تصورتان این است که اگر رئیس‌جمهور فراجناحی عمل کند و از گروه‌ها و احزاب دیگر هم در کابینه خود بیاورد محبوب می‌شود؟ یا شاید فکر می‌کنید باید سیاست‌های خود را تغییر دهد؟! اما کاملاً اشتباه می‌کنید!

به گزارش افکار نیوز؛ تنها راه‌حل محبوب ماندن رئیس‌جمهوری که به کاخ سفید راه میابد یک چیز است: او باید با خودش یک سگ محبوب به کاخ سفید ببرد!!!

بوششش

اما ترامپ در عمرش هیچ حیوان خانگی نداشته است و باید این مشکل بزرگ و حیاتی را حل می‌کرد! پس از انتخاب ترامپ، نزدیک‌ترین دوست وی اعلام کرد او به هنگام ورود به کاخ سفید، سگی به نام پاتون که از نژاد Godendoodle است را به کاخ سفید خواهد برد و این تنها قول یک رئیس‌جمهور بود که تمام آمریکایی‌ها از آن خوششان آمد و به آن احسنت گفتند.

ولی ترامپ به قولش عمل نکرد و حاضر نشد با سگ به کاخ سفید برود! پس از سال ١٩٠١، ترامپ تنها رئیس‌جمهور آمریکا است که به این سنت دیرینه تن نداده است و بدون سگ پا به کاخ سفید می‌گذارد. اکنون بسیاری او را مورد نکوهش قرار داده‌اند و باید دید آیا ترامپ سرانجام در مقابل این سرزنش‌ها کوتاه خواهد آمد یا همچنان زیر بار خواست عموم نخواهد رفت.

 

سگگ