اعضای داعش در حال ورود به اروپا هستند

رئیس رژیم صهیونیستی، در دیدار با شارل میشل، نخست وزیر بلژیک، گفت اعضای گروه داعش در حال روانه شدن به سوی اروپا هستند.

 

در این گزارش آمده است: «رووین ریولین روز دوشنبه با شارل میشل، نخست وزیر بلژیک -که در سفری رسمی در اسرائیل به سر می برد- دیدار و گفتگو کرد. وی از نخست وزیر بلژیک استقبال و درباره اهمیت سیاست های بلژیک در زمینه مبارزه با یهودی‌ستیزی و تعیین تعریفی گسترده تر درباره «گرامیداشت هولوکاست» سخن گفت.»

 

رئیس رژیم صهیونیستی که خود مردم غزه را به خاک و خون کشیده در ادامه گفت اتفاقی که در یک بخش از جهان در حال رخ دادن است بر دیگر بخش های جهان تأثیر خواهد گذاشت. داعش دست پرورده‌های این گروه در حال ورود به اروپا هستند. 

 

ریولین در ادامه با تأکید بر روابط نزدیک بین تل‌آویو و بروکسل طی چندین سال گذشته اعلام کرد: «طی سال های اخیر و طی دوره نخست وزیری شما، روابط بین اسرائیل و بلژیک  در بخش تجاری گسترش یافت. سفر شما برای ما بسیار اهمیت دارد و ما از شما استقبال می کنیم. ما برای روابط دو جانبه بین اسرائیل و بلژیک اهمیت زیادی قائل هستیم. من از تلاش ها برای تقویت این روابط استقبال می کنم.»

 

نخست وزیر بلژیک نیز در این دیدار گفت: «توسعه اقتصادی نیز مهم است و ما از مشاهده پیشرفت در زمینه روابط تجاری بین اسرائیل و بلژیک خوشحال هستیم. ما در زمینه بهره‌مندی از تجارب در ارتباط با شرکت های نوپا علاقمندیم و من خواهان گسترش مذاکرات درباره این موضوع هستم.»

 

این دو مقام همچنین درباره چالش های موجود در منطقه خاورمیانه طی سال های اخیر و همچنین احتمال تعمیق روابط در بخش فن‌آوری بحث و تبادل نظر کردند.