تقلید ترامپ از گلف بازی اوباما+تصاویر

 نیویورک تایمز در مطلبی نوشت: "دونالد ترامپ" زمانی که یک شهروند عادی محسوب می شد و جایگاهی به عنوان رئیس جمهور نداشت از باراک اوباما رئیس جمهور سابق آمریکا بخاطر بازی در زمین گلف انتقاد می‌کرد.

 

وی در اکتبر سال 2014 در حساب توییتر خود نوشت: "آیا می توانید باور کنید با وجود همه مشکلات و سختی هایی که آمریکا با آنها مواجه است، باراک اوباما روز خود را صرف بازی گلف می کند؟"

 

ترامپ همچنین یک بار دیگر در همان ماه در حساب توییتر خود به گلف بازی اوباما اشاره کرد و نوشت: باراک اوباما قرار ملاقات های مهمی دارد؛ اما گلف بازی را ترجیح می دهد.

 

انتقاد ترامپ از اوباما بخاطر بازی گلف به کجا کشیده شد؟+ تصاویر

 

انتقاد ترامپ از اوباما بخاطر بازی گلف به کجا کشیده شد؟+ تصاویر

 

اما اکنون به نظر می رسد دونالد ترامپ به عنوان یک رئیس جمهور عادات پیشین خود را تغییر داده است و همان اقداماتی را انجام می دهد که اوباما را بخاطر آنها سرزنش می کرد.

 

ترامپ روز شنبه با "شینزو آبه"، نخست وزیر ژاپن در زمین گلف خود در فلوریدای جنوبی به بازی مشغول شد. روز یکشنبه هم بدون حضور شینزو آبه به زمین گلف خود در "وست پام بیچ" در ایالت فلوریدا رفت و 5 ساعت از وقتش را در آنجا گذراند.

 

هفته گذشته هم یک روز پیش از برگزاری مسابقات سوپر بول، ترامپ چهار ساعت و نیم از وقت خود را در یکی از زمین های گلف گذراند. این درحالیست که هیچ اطلاعاتی در خصوص اینکه وی در این مدت در زمین های گلف خود چه کرده است منتشر نشد. حتی کاخ سفید هم هیچ اطلاعاتی در خصوص اینکه آیا او در این مدت گلف بازی کرده و اینکه چه کسی با او همراه بوده منتشر نکرد. حتی روز شنبه ترامپ و مشاورانش درب‌ها و پنجره های باشگاه ورزشی گلف خود را پوشاندند تا مانع عکس گرفتن خبرنگاران شوند. اما در عین حال، تصویری از وی و شینزو آبه در حال بازی گلف منتشر شد. 

 

انتقاد ترامپ از اوباما بخاطر بازی گلف به کجا کشیده شد؟+ تصاویر

 

به نوشته نیویورک تایمز، این یک تغییر بزرگ برای مردی است که در طول 5 سال گذشته از باراک اوباما بخاطر بازی گلف انتقاد کرده بود و گفته بود وی به جای بازی باید وقت خود را صرف انجام وظایف دولتی‌اش کند.

 

 

یکی از زمین های گلف ترامپ
انتقاد ترامپ از اوباما بخاطر بازی گلف به کجا کشیده شد؟+ تصاویر