کاهش محبوبیت ترامپ در کمتر از یک ماه در آمریکا

به نقل از خبرگزاری سی ان ان؛ نتایج یک نظرسنجی نشان می دهد، محبوبیت دونالد ترامپ، در نخستین ماه ریاست جمهوری‌اش کاهش یافته است.

بیست و سه روز از ریاست جمهوری دونالد ترامپ می گذرد و میزان نارضایتی مردم آمریکا از وی بیش از 50 درصد است؛ رویدادی که در مورد روسای جمهور پیشین آمریکا پس از 100 روز رخ می‌داد.

 

نظرسنجی جدید موسسه گالوپ حاکی از آن است که تنها 40 درصد از مردم آمریکا از عملکرد رئیس جمهور جدید راضی هستند و 55 درصد نارضایتی خود را از اقدامات وی پس از ورود به کاخ سفید اعلام کردند. 5 درصد باقی مانده نیز نظر قطعی درباره عملکرد ترامپ به عنوان رئیس جمهور آمریکا ندارند.

کاهش 15 درصدی میزان محبوبیت دونالد ترامپ در کمتر از یک ماه پس از مراسم تحلیف وی، رکورد جدیدی از میزان نارضایتی مردم آمریکا نسبت به ترامپ در مقایسه با سایر روسای جمهور آمریکا است.

فرمان ضدمهاجرتی ترامپ مبنی بر ممنوعیت ورود اتباع 7 کشور مسلمان به آمریکا، ساخت دیوار در امتداد مرز مکزیک، تغییرات در طرح ملی خدمات درمانی باراک اوباما (اوباماکر) و مخالفت با سقط جنین از موجب شد سطح نارضایتی مردم آمریکا در کمتر از یک ماه به 40 درصد برسد.