سلفی نیروهای مرزی مجارستان با مهاجران کتک خورده

به تازگی گزارشهایی از رفتارهای زشت پلیس مرزی مجارستان با پناهجویان منتشر شده است.

 

به تازگی گزارشهای بی‌شماری از سوءرفتار پلیس مرزی مجارستان با پناهجویان منتشر شده است. یک پناهجوی پاکستانی در این خصوص گفـت: "زمانی که نیروهای پلیس ما را کتک می زنند، با یکدیگر می خندند. حتی با ما سلفی هم می گیرند. پلیس پیش از آنکه با من عکس بگیرد به من حمله کرد. آنها همانند حیوان با ما رفتار می کنند درحالی که ما انسان هستیم."

 

سازمان های حقوق بشر اعلام کردند با وجود هشدار های مکرر سازمان ملل، پلیس مجارستان به طور معمول به انجام این رفتارهای زشت و ناپسند با مهاجران ادامه می دهد.

 

یکی دیگر از پناهجویان در این خصوص گفت: نیروهای پلیس پس از آنکه یک پناهجو را مورد حمله قرار می دهند با آنها عکس می گیرند و با صدای بلند می خندند.

 

تاکنون صدها هزار پناهجو در مسیر حرکت خود از سواحل یونان به سمت غرب اروپا از مرز مجارستان عبور کرده اند. هم اکنون هزاران نیروی گارد در مرز مجارستان مستقر شده اند تا از مرز جنوبی این کشور با صربستان محافظت کنند. به محض اینکه فردی به این مرزها نزدیک شود به زبانهای مختلف پیام هشداری پخش می شود که می گوید: توجه، توجه، شما در مرز مجارستان هستید. اگر به حصار مرزی آسیب بزنید و به طور غیرقانونی سعی کنید از مرز عبور کنید، مجرم هستید.