هلاکت شمار زیادی از تروریست ها در سوریه

منابع سوری از هلاکت براء ابومالک از یکی از سرکرده های تروریست ها در حملات  هوایی روسیه به مواضع احرار الشام در مرز ترکیه خبر دادند.

از سوی دیگر منابع سوری گزارش دادند که ارتش سوریه تروریستهایی که قصد نفوذ در محور فلة-شحروه-الشماس در لاذقیه را داشتند را هدف قرار دادند و شماری را به هلاکت رساندند و برخی دیگر را زخمی کردند.

در همین حال ارتش سوریه یک تانک وابسته به تروریستهای جبهه النصره را در محله الکرک درعا هدف قرار داد و همه سرنشینان آن را به هلاکت رساند. ارتش سوریه با یک موشک هدایت شونده این تانک را هدف قرار داد.

منابع سوری از تسلط ارتش سوریه بر آخرین تونل اصلی گروههای مسلح در القابون در حومه دمشق خبر دادند و اعلام کردند: این تونل که تونل قابون-عربین نام داشت از آن افراد مسلح برای عبور دادن ادوات خود از قابون به عربین در غوطه شرقی دمشق استفاده می کردند.

در همین حال در ادامه عملیات ارتش سوریه ضد تروریستها در حومه حماه، نیروهای مسلح سوریه موفق به بازپس گیری روستاهای ابوعبیده، شلیوط، حجامه، زور المسالق و تصلیبه ام حسان شدند.

منابع سوری بیان کردند: ارتش سوریه در جریان این عملیات بیش از ۵۰۰ نفر از تروریستها جبهه النصره و گروههای وابسته به آن را به هلاکت رساند و سه تانک و ۴۰ خودرو و انبار مهمات را منهدم کرد.

در میان کشته شدگان امین البیور امیر اردوگاههای آموزشی در هیئت تحریر الشام-ابوفهد العنزی از سرکرده های هیئت تحریر الشام، محمد احمد جولاق و عبدالرحمن عبدالله دعید از سرکرده های هیئت تحریر الشام به چشم می خورد.