داعش ترامپ را به لیست ترور خود اضافه کرد

گروه تروریستی داعش دونالد ترامپ و هزاران نفر دیگر را تهدید به مرگ کرد. یک گروه سایبری حامی تروریستهای داعش با انتشار یک ویدئو، آمریکا، انگلیس، دونالد ترامپ و هزاران شخصیت دیگر را تهدید کرد. در این ویدئوی تبلیغاتی، عناصر داعش تهدید کردند که به زودی یک "فهرست ترور" با 8786 نام و آدرس منتشر خواهند کرد و از "گرگ‌های تنها" در سراسر جهان درخواست می کنند که این افراد را بیابند و بکشند.

 

به نظر می رسد نام سیاستمداران، شخصیت های معروف مذهبی و سران کشورهای مختلفی از جمله آمریکا، انگلیس، کانادا و افغانستان که علیه گروه تروریستی داعش صحبت کرده اند در این فهرست ترور قرار دارد. 

 

در پیام این گروه سایبری آمده است: "ما برای مردم آمریکا و بخصوص رئیس جمهور ترامپ پیامی داریم. بدانید که ما همچنان با شما می جنگیم. بدانید که حملات شما علیه ما، ما را قدرتمندتر می کند. ما گام جدیدی را در جنگ با شما بر می داریم. بنابراین خیلی زود منتظر ما باشید. ما فهرستی با بیش از 8000 نام، آدرس و نشانی ایمیل منتشر می کنیم. هرکجا آنها را یافتید، بکشید."

 

مقصود از اصطلاح "گرگ‌های تنها"، تروریست‌هایی است که به صورت انفرادی و بدون هماهنگی با شخص یا گروه خاصی صرفا به منظور اعلام وفاداری خود به یک ایدئولوژی خاص دست به اقدامات تروریستی می‌زنند.