سناتور آمریکایی: آدرس دروغ میدهیم. حمله شیمیایی دولت سوریه منطقی نیست!

به گزارش خبرنگار افکارنیوز، ران پاول، نویسنده، فیزیکدان و نماینده سابق ایالت تگزاس در سایت رسمی خود نوشت:

تا پیش از حمله شیمیایی و این‌که چه کسی این کار را انجام داد، همه چیز به‌خوبی پیش می‌رفت. ترامپ گفت مردم سوریه خودشان باید رهبرشان را انتخاب کنند. گفتگوهای صلح در مسیر صحیح قرار داشت و القاعده و داعش در کنج عزلت قرار گرفته بودند.

ظاهراً برخی‌ها از این روند خوششان نمی‌آمد و گفتند نباید اجازه دهیم اوضاع بر همین روال ادامه یابد، چراکه درنهایت به نفع اسد تمام خواهد شد.

چهار سال قبل در سال ٢٠١٣ چه اتفاقی افتاد؟ از همان سال نئوکان‌ها و بخشی از دولت شروع به جیغ و فریاد کردند که اسد از بمب شیمیایی استفاده کرده است. ادعایی که هرگز اثبات نشد و موسسه رسمی کارلا دو پونت سازمان ملل اعلام کرد شواهد نشان می‌دهد که حمله به‌احتمال‌قوی از سوی معارضین صورت گرفته است.

حتی اگر این گذشته را ندید‌ه باشید و هیچ‌چیز هم ندانید و فقط با عقلتان تحلیل کنید هم خواهید گفت در اوضاع و شرایط کنونی اصلاً منطقی نیست اسد اقدام به حمله شیمیایی نماید. احتمال این‌که او اقدام به این کار کرده باشد صفر است!

این‌ها همه آدرس‌های دروغی است که لابی‌های قدرتمند آمریکا و بازیگران خارجی به ما نشان می‌دهند تا دولت ترامپ را درگیر ماجرا کنند. شما می‌دانید که لابی‌های آمریکا بسیار بسیار قدرتمند هستند و کنترل همه چیز را در دست دارند. ما یک دولت در سایه داریم.