ترامپ کشتار کودکان یمنی را نمی بیند؟!/ جنگی برای فروش اسلحه

گروه بین الملل- حمله آمریکایی ها به سوریه نشان داد، سرمایه سعودی ها از هر چیزی برای آمریکایی ها جذاب تر است، و این کشور نمی تواند از نفت و پول هنگفت سعودی ها بگذرد و به همین دلیل است که به سوریه حمله می کند تا بتواند بیشتر نظر آل سعود را جلب کند و بتواند بیشتر به این کشور اسلحه بفروشد.

به گزارش افکارنیوز، هر زمان درگیری های منطقه خاور میانه زیاد و تنش ها بیشتر شود سود آن در جیب آمریکایی ها می رود چون می توانند سلاح های خود را به سردمداران کشورهای عربی منطقه که زیر یوغ استکبار و اسراییل هستند بفروشد.

دلیل آن هم این است که آمریکایی ها به بهانه کشته شدن چند کودک به سوریه حمله می کنند اما زمانی که عربستانی ها با سلاح‌های تقدیمی آمریکا و انگلیس و در سکوت کامل خبری غرب به قتل عام کودکان یمنی مشغول است هیچ واکنشی ندارند.

سیاست یک بام و دو هوای سردمداران کاخ سفید نشان از خباثت و پلیدی آنها دارد و اینکه جز به جیب خود به مساله ای فکر نمی کنند.

جالب تر اینکه ران پاول، نویسنده، فیزیکدان و نماینده سابق ایالت تگزاس در تحلیلی می گوید " تا پیش از حمله شیمیایی و این‌که چه کسی این کار را انجام داد، همه چیز به‌خوبی پیش می‌رفت. ترامپ گفت مردم سوریه خودشان باید رهبرشان را انتخاب کنند. گفتگوهای صلح در مسیر صحیح قرار داشت و القاعده و داعش در کنج عزلت قرار گرفته بودند.

ظاهراً برخی‌ها از این روند خوششان نمی‌آمد و گفتند نباید اجازه دهیم اوضاع بر همین روال ادامه یابد، چراکه درنهایت به نفع اسد تمام خواهد شد."

این موضوع نشان می دهد لابی های صهیونیستی که رابطه خیلی صمیمانه ای با آل سعود یا همان آل یهود دارند نمی توانند پیروزی های جبهه مقاومت را تاب بیاورند و به همین دلیل به آمریکایی فشار می آورد تا به سوریه حمله کند.

آیا به راستی ترامپ کشتار کودکان یمنی را نمی بیند که در مقابل ادعای واهی مبنی بر حمله شیمیایی و کشته شدن تعدادی کودکان اینچنین فرمان حمله می دهد؟

خودخواهی های ترامپ و دیگر سردمداران آمریکایی این موضوع را ثابت می کند که جان کودکان و انسانها برای آنها اهمیتی ندارد بلکه تنها پول سعودی ها فروش اسحله های آنها است که آمریکایی ها را راضی می کند.

photo_2017-04-07_15-56-38