آمریکا به جای ارسال بمب پیام دوستی بفرستد

مراسم روز ملی پاکستان عصر چهارشنبه با حضور  مقامات مختلف کشوری و لشکری و سفرا و مقامات خارجی مقیم ایران در هتل استقلال برگزار شد،

در این مراسم سفرای اکوادور، سوریه، افغانستان، لبنان، عراق، کوبا و روسیه حضور داشتند.

سفیر پاکستان در ایران در این نشست با اشاره به ایام نوروز و تبریک به ملت ایران گفت: پاکستان یکی از بازارهای نوظهور است و اقتصاد آن رشد بیش از ٤ درصدی را تجربه میکند و رهبران ایران و پاکستان روابط خود را پیش برده و توسعه میدهند.

وی افزود: در ماه جاری روسای سنا و مجلس ملی و وزیر تجارت پاکستان به ایران خواهند آمد. در سفر آقای روحانی بر گسترش روابط تاکید شد تا به ٥ میلیارد دلار در چهار سال آینده برسد.

سفیر پاکستان ادامه داد: کریدور اقتصادی چین و پاکستان با اعلام خواهر خواندگی گوادر و چابهار مسیر رو به رشدی را خواهد داشت.

وی یادآور شد:ایران و پاکستان در منطقه موضع مشترکی دارند و امیدوارم روز به روز روابط ما بیش از پیش توسعه یابد.

علاالدین بروجردی رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نیز در این مراسم با تبریک روز ملی پاکستان گفت: روابط دو کشور از عمق تاریخی برخوردار است و پیوند ناگسستنی دارد.

وی ادامه داد: همه مسئولان دو کشور از کشورهای یکدیگر دیدار کرده اند. سیاست جمهوری اسلامی گسترش هرچه بیشتر روابط است.

بروجردی با اشاره به پدیده شوم تروریسم که منطقه را رنج میدهد و سیاست ایران مقابله جدی با این پدیده است، ابراز امیدواری کرد که هرچه سریعتر شاهد برقراری آرامش و امنیت پایدار در منطقه باشیم.

وی به دولت آمریکا توصیه کرد به جای ارسال بمب و موشک پیام صلح و دوستی را به منطقه بفرستد و به امنیت منطقه کمک کند.