غزه در تاریکی مطلق فرو رفت

 سرتاسر نوار غزه پس از توقف نیروگاه تولید برق غزه و خطوط برق اسرائیلی و مصری در تاریکی مطلق فرو رفت.

سازمان نیروی فلسطین در نوار غزه در بیانیه ای اعلام کرد که همسو با فعالیت های مردمی در اعتراض به اقدامات ظالمانه علیه باریکه غزه از جمله بحران برق، تمامی خطوط و منابع برق رسانی به این باریکه از ساعت ۷ شامگاه جمعه به طور موقت قطع شده است.

این در حالی است که تظاهرات گسترده‌ای پس از نماز مغرب در تمامی استان‌های نوار غزه برگزار شد. این تظاهرات در چارچوب اقدامات اعتراضی فلسطینیان نسبت به توطئه جدید چیده شده علیه غزه برگزار شد.

«مشیر مصری» نماینده مجلس فلسطین از جنبش حماس در سخنانی در جریان این تظاهرات ها تاکید کرد که هر چقدر حلقه محاصره را تنگ تر کنند، باز غزه تسلیم نخواهد شد.

مصری ضمن محکوم کردن قطع جریان برق از نوار غزه، بار دیگر تاکید کرد که به رغم تمامی توطئه ها و محاصره ظالمانه، حماس هرگز اسرائیل را به رسمیت نمی شناسد.

وی خطاب به محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان نیز گفت: قبل از اینکه دیر شود توبه کن، زیرا تاریخ به کسی رحم نمی‌کند و ملت هرگز گذشت نخواهد کرد و باید بدانی که دشمن صهیونیستی هرگز موفق به تسلیم غزه نشد و هیچ کس دیگری هم قادر به این کار نخواهد بود.

مشیر مصری افزود که جنبش فتح قبل از حماس علیه عباس به پاخاسته و محاصره ظالمانه غزه، نابودی وحدت ملت و دست دادن با دشمنان این ملت را یک جرم دانسته است.