رابطه دوستانه داعش با رژیم صهیونیستی/ نقشی که هر دو طرف بازی می کند

گروه بین الملل_ این سخنان وزیر جنگ سابق اسراییل در حالی زده می شود که در طول سالهای گذشته نیروهای تروریستی داعش به رهبری ابوبکر البغدادی ادعا کرده بودند مامور جنگ با اسراییل نیستند "قدس آزاد نخواهد شد تا زمانی که ما از شر این بت‌ها و خاندان‌ها که کنترل سرنوشت جهان اسلام را به دست گرفته‌اند رها شویم"

به گروه افکار نیوز؛ شواهد نشان می دهد رابطه داعش و رژیم صهیونیستی نه تنها رابطه ای خصمانه نیست بلکه هر زمان نیروهای داعشی دچار مجروحیت شده اند در اسرائیل مداوا می شوند.

این در حالی است که به نظر می رسد سیاست های رژیم صهیونیستی که بر اساس فرصت طلبی در خاورمیانه تنظیم شده نگاهش به داعش این است که باعث بی ثباتی شده و می تواند از این غده چرکین منطقه به نفع منافع خود سود ببرد.

ادعای شلیک داعش به اسرائیل ادعایی مزحک است که نشان می دهد هر دو طرف هم رژیم صهیونیستی و هم داعش در حال نقش بازی کردن هستند تا بتوانند حداکثر بی ثباتی در منطقه را به وجود آورند.

از سوی دیگر در ماجرای ادعای دروغین شیمیایی در خان شیخون استیل که یکی از مشهورترین افسران اطلاعاتی پیشین آمریکا است گفته «جان برنان» رئیس پیشین سازمان سیا عربستانیها را قانع کرد که نیمی از هزینه عملیات خان شیخون را تأمین کنند. وی همچنین طرف اسرائیلی  را نیز قانع کرد که نیم دیگر را نیز از نظر مالی تأمین کند.

این موضوع نیز نشان می دهد اسراییلی ها به دنبال بازی جدیدی در سوریه هستند زیرا در سالهای اخیرصهیونیست ها در مقابل خط مقاومت شکست خورده اند.