ترامپ: اوباما یک فرد "خبیث" است

"شان اسپایسر"، سخنگوی کاخ سفید در نشستی خبری اعلام کرد نظر رئیس‌جمهور ترامپ در مورد "باراک اوباما"، رئیس جمهور پیشین آمریکا تغییر نکرده است. به عقیده ایشان اوباما یک فرد "خبیث" است.

اسپایسر در پاسخ به پرسش "سیسیلیا وگا"، خبرنگار شبکه‌ ای بی سی مبنی بر اینکه آیا دونالد ترامپ همچنان اوباما را فردی خبیث می‌داند، به صراحت اظهار داشت: رئیس جمهور همچنان بر عقیده خود درباره اوباما تأکید می‌کند. این موضوعی کاملا واضح است؛ با نگاه کردن به گذشته (موضوع استراق سمع) و حال (انتقاد اوباما از ترامپ در سخنرانی اخیر) می‌توان دریافت که چرا رئیس جمهور نظر خود را درباره اوباما تغییر نداده است.

 "دونالد ترامپ"، رئیس جمهور آمریکا روز گذشته در مصاحبه با سی بی اس بار دیگر ادعای خود در خصوص اینکه باراک اوباما دستور استراق سمع در برج ترامپ را همزمان با رقابتهای انتخاباتی داده، مطرح کرد و این اقدام را غیر قابل تحمل قلمداد کرد. این در حالی است که به رغم توییت‌های متعدد ترامپ علیه اوباما، تاکنون مدرکی دال بر تایید این اتهامات از سوی ترامپ ارائه نشده است.

 باراک اوباما در سخنرانی اخیر خود در شیکاگو، بار دیگر سیاستهای دونالد ترامپ را اشتباه خواند و به شدت از آن‌ها انتقاد کرد.