پلیس فدرال عراق مسئول ارزاق داعش را شکار کرد

 همچنین نیروهای تک تیرانداز پلیس فدرال پس از تعقیب و گریز و عملیات تجسس و با استناد به اطلاعات دریافتی، "ابوعبدالله الناقل" یکی از سرکرده های داعش را در منطقه الرفاعی و نافع عبدالله سرکرده دیگر این گروه را به همراه دو تن از همراهانش در منطقه الحاوی هدف قرار دادند.

شاکر جودت افزود: پلیس فدرال یک پناهگاه گروه تروریستی داعش در نزدیکی مسجد صحابه در منطقه "17 تموز" موصل را هدف قرار داد که بر اثر آن، 18 تروریست به هلاکت رسیدند.

فرمانده کل پلیس عراق خاطرنشان کرد: تاکتیک های جدیدی در زمینه نقشه های نظامی، استقرار یگان ها و انتقال به محورهای جدید و به روز کردن عنصر دقت در انتخاب اهداف دشمن و هدف قرار دادن آنها با مدرن ترین تکنولوژی ها در دستور کار قرار گرفته است تا از کشته شدن غیرنظامیان جلوگیری شود.

شاکر جودت تطرح کرد: هواپیماهای بدون سرنشین 859 تروریست را هدف قرار داده و به هلاکت رساندند. همچنین نیروهای ما، 284 خودروی بمب گذاری شده و 253 موتورسیکلت بمب گذاری شده را هدف قرار دادند و 274 کیلومتر مربع را پاکسازی کردند و 62 هدف اعم از مناطق و محلات را بازپس گرفتند. نیروهای عراقی علاوه بر این، 265 هزار غیر نظامی را از مناطق درگیری ها به مناطق امن منتقل کردند و از زمان آغاز عملیات پاکسازی غرب موصل تاکنون، 30 هزار نفر را به خانه هایشان بازگردانده اند.