نامحبوب ترین رئیس جمهور دوران نوین آمریکا کیست؟
به نقل از پرس تی وی، نتایج نظرسنجی پولیتیکو/مورنینگ کانسالت که روز چهارشنبه منتشر شد، نشان داد تنها 42 درصد از امریکایی‌ها عملکرد 4 ماه نخست ترامپ به عنوان رئیس‌جمهور این کشور را تأیید می‌کنند.

بعلاوه نیمی از شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی از عملکرد ترامپ رضایت نداشتند. نارضایتی از عملکرد وی در اوایل ماه می به 46 درصد رسیده بود که این رقم پایین‌ترین میزان رضایت از یک رئیس‌جمهور امریکا در ماه‌های نخست کار خود است.

از سوی دیگر تصمیم ترامپ برای اخراج جیمز کومی، رئیس اف‌ بی‌آی، که بر دو پرونده مربوط به پیروزی ترامپ در انتخابات ریاست‌جمهوری سال 2016 نظارت می‌ کرد، جنجال‌برانگیز شد.

کومی پس از پایان انتخابات ریاست‌جمهوری امریکا، تحقیق دربارۀ ارتباط ترامپ با روسیه و همچنین حملات سایبری علیه ستاد انتخاباتی هیلاری کلینتون، نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست‌جمهوری امریکا در سال 2016، را آغاز کرد.

دولت ترامپ همچنین چهارشنبه شب با چالشی جدید روبرو شد؛ واشنگتن‌پست در گزارشی مدعی شد ترامپ در دیدار اخیر با سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه، و سرگئی کیسلیاک، سفیر روسیه در واشنگتن، اطلاعاتی طبقه ‌بندی‌شده در اختیار آنان قرار داده است.