تدابیر شدید امنیتی در قدس اشغالی

 پلیس صهیونیستی از هم اکنون شهر قدس را به محاصره خود درآورده است و قرار است در جریان سفر ترامپ به این شهر، برخی خیابان های اصلی را هم بسته و مانع از تردد افراد و خودروها در آنها شود.

به گزارش شبکه 2 تلویزیون رژیم صهیونیستی، سرویس های امنیتی رژیم صهیونیستی برای تامین امنیت سفر ترامپ به قدس و دیدار وی از دیوار براق به حالت آماده باش کامل درآمده اند و گروهی از عناصر نیروی هوایی این رژیم نیز برای انتقال ترامپ از عربستان به فلسطین اشغالی، راهی فرودگاه بین المللی ریاض شده است.

قرار است ترامپ ظهر امروز دوشنبه وارد فرودگاه بن گوریون در نزدیکی تل آویو شود و پس از انجام مراسم رسمی استقبال، مستقیما به مقر روسای رژیم صهیونیستی در شهر قدس خواهد رفت.

ترامپ در جریان این سفر از دیوار براق ـ یا به تعبیر یهودیان "دیوار ندبه" ـ در بخش غربی مسجد الاقصی و معبد قیامت در بخش قدیمی قدس بازدید خواهد کرد و پس از سخنرانی در موزه "اسرائیل" در قدس به سفر خود پایان داده و راهی ایتالیا خواهد شد.

گفتنی است که دونالد ترامپ سفر دوره ای خود را از عربستان سعودی آغاز کرده است و قرار است پس از آن به فلسطین اشغالی، اراضی اشغالی فلسطین، واتیکان، بروکسل و صقلیه هم سفر کند و در مقصد پایانی خود در اجلاس گروه 7 شرکت خواهد کرد.