«دونالد ترامپ» وارد فلسطین اشغالی شد

 «دونالد ترامپ» رئیس جمهور جدید آمریکا در اولین سفر خارجی خود به خاورمیانه، امروز (دوشنبه) برای دیدار با مقامات رژیم صهیونیستی و تشکیلات خودگردان فلسطین، وارد سرزمین‌های اشغالی شد.

در این سفر هیئت عالی‌رتبه سیاسی اقتصادی شامل «رکس تیلرسون» وزیر خارجه، «ویلبور راس» وزیر بازرگانی، «استیو بانن» استراتژیست ارشد کاخ سفید، «جارد کوشنر» مشاور ارشد و «ایوانکا ترامپ» مشاور و دختر وی، ترامپ را همراهی می‌کنند.

بر اساس اعلام نهاد مسئول حفاظت از ترامپ، بعد از نشستن پرواز حامل رئیس جمهور آمریکا در فرودگاه «بن‌گوریون»، وی با بالگرد به قدس اشغالی انتقال داده شده و با «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر و «رووین ریولین» رئیس رژیم صهیونیستی دیدار خواهد کرد.

ترامپ، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر و «رووین ریولین» رئیس رژیم صهیونیستی پیش از عزیمت به قدس، هر کدام به مدت 3 دقیقه در فرودگاه بن گورین سخنرانی کردند.

بیش از 10هزار نیروی امنیتی و افسر پلیس صهیونیست، تعداد زیادی مامور مخفی، چندین بالگرد نظامی، چندین تُن شیشه ضد گلوله جهت نصب در پنجره‌های هتل محل اقامت ترامپ - که توسط 30 هواپیمای ترابری C-17 به قدس اشغالی آورده شده - 900 خدمه و 56 خودرو شامل 14 لیموزین حفاظت از رئیس جمهور آمریکا را در این سفر بر عهده خواهند داشت.