به گزارش فارس به نقل از بی بی سی، این حادثه در شهر لستر در منطقه میدلند شرقی انگلستان رخ داد که در جریان آن حساب بانکی این دختر شش ماهه به دلیل بروز اشتباه در دریافت اطلاعات از یک هشدار اشتباه مسدود شد.

بر اساس این گزارش، جیمز و وانسا والدین ماریلا تصمیم گرفته بودند در آغاز ماه نوامبر یک حساب بانکی برای دختر شش ماهه خود در بانک نت وست باز کنند. جیمز در این باره می گوید: ما اخیرا مراسم غسل تعمید وی را انجام دادیم و به همین مناسبت از دوستان و خانواده هدایایی به صورت چک و نقد دریافت کردیم. اما ناگهان هفته گذشته نامه ای از گروه مسدود کردن حساب در بانک نت وست دریافت کردیم که در آن نوشته شده بود " با عرض معذرت، ما به این نتیجه رسیده ایم که دیگر نمی توانیم خدمات بانکی به شما ارائه کنیم. حساب شما تا دو هفته پس از تاریخ ارسال این نامه مسدود خواهد شد. "

جیمز که وی و همسرش در پی مشاهده این نامه به شدت شگفت زده شده بودند، در ادامه می گوید: در نامه بانک آمده بود که بانک تمایلی برای بحثکردن با شما در مورد علت این اقدام ندارد. این در حالی است که آن ها هرگز نمی توانستند درک کنند حساب کودک آنان باید بسته شود.

زمانی که با بانک در این باره مکاتبه و علت مسدود شدن این حساب پرسیده شد، در پاسخ بانک این نکته مطرح شد که خانواده جیمز در خانه‌ای زندگی می کنند که در آن یک فرد متهم به جعل اسناد ساکن است.

در عین حال پیش از این جیمز در اوائل سال جاری نامه هایی خطاب به فردی با هویت ناشناس دریافت کرده بود که وی را نمی‌شناخت. به همین دلیل جیمز گمان می کند که این اقدام بانک در ارائه هشدار اشتباه به همان فرد ناشناس مربوط است.

در پایان این گزارش آمده است: کاملا واضح است که بانک نت وست در این زمینه مرتکب گاف بزرگی شده است، زیرا بر اساس گزارش موسسه جلوگیری از تقلب در حساب های بانکی بر معتبر بودن حساب های بانکی جیمز و وانسا تاکید کرده است و این که این هشدار برای فرد دیگری بود که در همان آدرس زندگی میکرده است.