پسر ترامپ برای دفاع از خود یک وکیل دیگر استخدام کرد

«دونالد ترامپ جونیور»، پسر ارشد دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا یک وکیل با تجربه دیگر به نام «کارینا لیچ» را در تیم حقوقی خود استخدام کرد تا از او در پرونده دخالت روسیه در انتخابات آمریکا دفاع کند.

کارینا لیچ که پیشتر در شرکت «ویلیامز و جنسن» در واشنگتن فعالیت می کرد، با ارسال یک ایمیل به رویترز از استخدام شدن خود در تیم دونالد ترامپ جونیور خبر داد.

شبکه ای بی سی نیوز هم روز گذشته خبر استخدام این وکیل با سابقه را در تیم حقوقی پسر ترامپ منتشر کرد.

به دنبال انتشار جزئیات بیشتری از ملاقات پسر ترامپ با یک وکیل روس در سال گذشته میلادی، وی پیشتر یک وکیل کارکشته دیگر به نام «آلان فوترفاس» را نیز برای دفاع از خود استخدام کرده بود.

دونالد ترامپ جونیور چندی پیش در مصاحبه با نیویورک تایمز اعتراف کرد که در جریان رقابتهای انتخاباتی سال 2016 با یکی از وکلای مرتبط با کرملین به نام «ناتالیا وسل نیتسکایا» ملاقات کرده است. در این جلسه «پال منافورت» که بعدها رئیس ستاد انتخاباتی ترامپ شد و جرد کوشنر، داماد ترامپ نیز حضور داشتند.

پسر ترامپ در ازای دریافت اطلاعاتی که به هیلاری کلینتون آسیب بزند، با این وکیل روس دیدار کرده است. دونالد ترامپ جونیور همچنین گفته که از قبل نمی دانسته قرار است با چه کسی دیدار کند. او حتی ابتدا مدعی شد که درباره قانون فرزندخواندگی کودکان روسی در آمریکا با این وکیل روس ملاقات کرده است. اما انتشار یک ایمیل از سوی خود او نشان داد که او کاملا در جریان موضوع جلسه که انتشار اسنادی علیه هیلاری کلینتون بوده، قرار داشته است.

در حال حاضر یک شورای ویژه فدرال و همچنین چند گروه تحقیقاتی دیگر مشغول بررسی مسئله دخالت روسیه در انتخابات آمریکا و احتمال ارتباط تیم ترامپ با مقامات روس هستند.

مسکو تاکنون هرگونه دخالت در انتخابات آمریکا را رد کرده است و دونالد ترامپ هم اعلام کرده که تیم وی هیچ گونه دخالتی در این موضوع نداشته است.