ترامپ ۳ برابر اوباما تفریح کرده است

 یک روزنامه آمریکایی روز یکشنبه گزارش داده «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا که قبلاً از «باراک اوباما» بابت زیاد شدن دوران تعطیلاتش انتقاد کرده بود، تا کنون سه برابر او را در تعطیلات گذرانده است. 

ترامپ، در آگوست 2011 در توئیتی نوشته است: «باراک اوباما دیروز گلف بازی کرد. حالا هم دارد روانه تعطیلات 10 روزه در جزیره 'مارتاز وینه‌یارد' می‌شود. عجب اخلاق کاری‌ای.»

این، به نوشته روزنامه واشنگتن‌پست، یکی از ده‌ها توئیتی است که ترامپ در انتقاد از اوباما بابت گلف بازی کردن کرده است. ترامپ در کارزار انتخاباتی هم گفت که اگر به کاخ سفید راه پیدا کند برای گلف بازی کردن وقت نخواهد داشت؛ او گفت: «(اگر رئیس‌جمهور شوم) وقت گلف بازی کردن نخواهم داشت و مطمئناً خیلی هم تعطیلات نمی‌روم. کارهای زیادی هست که باید انجام شوند.»

این در حالی است که ترامپ قرار است روز جمعه برای یک دوره تعطیلات 17 روزه راهی زمین بازی گلف در شهر «بدمینستر»، نیوجرسی شود. این تقریباً دو برابر مدت زمان تعطیلات اوباما در جزیره 'مارتاز وینه‌یارد'  در سال اول حضورش به عنوان رئیس‌جمهور آمریکا است. 

واشنگتن‌پست نوشته طبق محاسباتی که انجام داده تا پایان ماه اوت، ترامپ 53 روز از مدت زمان حضورش در کاخ سفید را به تفریح گذارنده است؛ این رقم برای اوباما تا آگوست 2009، پانزده روز است. 

به علاوه، ترامپ تا این بازه زمانی، 33 دور گلف بازی کرده است که دو برابر 17 دور گلف اوباما است.