روزنامه جمهوری اسلامی: رافق تقی که به دلیل اهانت به پیامبر اکرم در جمهوری آذربایجان به سلمان رشدی معروف بود، دیروز توسط یک فرد ناشناس به قتل رسید.
وی به دلیل اهانت‌های بی‌سابقه به حضرت رسول اکرم، مورد نفرت مردم جمهوری آذربایجان بود.
به همین دلیل، مردم آذربایجان از آیت‌الله العظمی فاضل لنکرانی درباره وی استفتاء کردند و ایشان در‌‌ همان زمان این شخص را محکوم به اعدام دانستند.
دیروز، رافق تقی درحالی که از اتوبوس پیاده می‌شد توسط یک مرد نا‌شناس به قتل رسید. روزانه ۱۸۰ سالمند انگلیسی از سرما
این مرگ‌ها گوشه‌ای از کوه یخ بیماری، فلاکت و تشویش است که انگلیس را در هر زمستان فرا می‌گیرد. دولت باید برای حل مشکل فقرا در خرید سوخت تلاش بیشتری از خود نشان دهد.
فارس: روزانه به طور متوسط ۱۸۰ نفر از مستمری‌بگیران انگلیسی در سرمای زمستان گذشته جان خود را از دست داده‌اند.

به گزارش بخش خبری یاهو، روزانه به طور متوسط ۱۸۰ نفر از مستمری‌بگیران انگلیسی در سرمای زمستان گذشته جان خود را از دست داده‌اند.

بنابر گزارش نرخ مرگ زمستانی، طی زمستان سال گذشته میلادی ۲۱۸۰۰ انگلیسی بالای ۶۵ سال جان خود را از دست داده‌اند که نسبت به میانگین چهارماهه مشابه(دسامبر تا مارس)، رقم بالایی محسوب می‌شود.

کل مرگ‌های ناشی از سرما ۲۵۷۰۰ مورد بوده است که بیش از ۸۴ درصد آن‌ها در این دوره زمانی به افراد بالای ۶۵ سال اختصاص داشته است.

«مایکل می‌شل»، مدیر بنگاه خیریه «ایج» ضمن ابراز تاسف از این آمار، اظهار داشت: «ما دوست داریم جامعه خود را جامعه‌ای متمدن بدانیم که از افراد آسیب‌پذیر حمایت می‌کند اما تعداد سالمندانی که در انگلیس در طول زمستان جان باختند به مراتب بیش از کشورهای دیگر اروپایی است که زمستان سخت‌تری دارند.»

وی افزود: این مرگ‌ها گوشه‌ای از کوه یخ بیماری، فلاکت و تشویش است که انگلیس را در هر زمستان فرا می‌گیرد. دولت باید برای حل مشکل فقرا در خرید سوخت تلاش بیشتری از خود نشان دهد.

بنابر آخرین مطالعات انجام شده، ۴.۱ میلیون منزل در انگلستان در فقر سوخت به سر می‌برند و باید بیش از ۱۰ درصد درآمد خانوار را صرف هزینه سوخت کنند. بسیاری از افراد سالمند و فقیر مجبورند بین گرما و غذا یکی ار انتخاب کنند.

آمارهای غیر رسمی این آمار را ۵. ۱ میلیون منزل برآورد میکنند.